Intressant måste jag säga..

Okay Såhär började det..

Lördas vart bjuden på Grillfest vart attackerad av en Hund... hans satt fast i armen så jag fick ett rätt så djupt hål i handleden nån millimeter ifrån huvudsenan.. JIPPIE min vanliga tur... Å + på det då så vart det infekterat å hela armen svullnade, så det var ju bara å gå ner på akuten.. där Vart jag rent ut av sagt torterad!! Dom skulle peta och dom skulle poka och gräva och gudarna ska veta allt.. Sen ( okay alla vet min sprut skräck) kom en sköterska in med en stor spruta ( vi som e rädda för sprutor ser allt förstorat.. precis som med spindlar xD ) och det första jah fick i huvudet var RUN YOU FOOL!! så jag flyger ur sjukhussängen å ser hur nära dörren är förns jag känner Agda 200 pannor hålla i mig och BOM helt plötsligt sitter jag i sjukhus sängen igen.. och PANG känner jag sprutan i armen.. å God natt för lilla mig kan jag ju medela.. hahaha det var en halv sekund ifrån att jag skulle svimma av totalt om det inte var för att min snälla doktor precis tog ett odlings prov av såret som fick mig att vakna.. japp nästan 2 hela timmar torterade dom mig där inne.. men Igår var faktiskt den första dan sen lördas jag nästan riktigt kunde röra på fingarna :D men armen e ju fortfarande svullen och gör ont.. Så pencellinen i 8 dar till och alvedon ett bra tag till tror jag..

urgel för stora hundar... (>_<)

Kommentera här: