Lilla jag ^^

Jag tog en ny bild på mig.. å nu e frågan kan man se ut såhär på ett bröllop??
Okay så här ligger det till.. min kompis´s föräldrar firar typ 30 år i år och dom har bestämt sig för att jänga sig! hur gulligt som hellst jag vet ^^ Å nu så e det så att jag ska va min kompis´s dejt under allt detta och jag ehum.. e ingen sån där åh YAY va roligt å klä upp mig i klänning direkt :P men vad gör man inte för sin kompis ne?  Så nu undrar jag kan man se ut såhär eller måste jag leta efter nått annat?? klänningen köpte jag i china town när jag var i London och den e ju vääldigt läcker det e den :) jag e bara orolig att jag ska se ut som en stoppad korv  (x___x) *hjälp mig*


Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Klart du ska ha den!! Kommer vara så snyggt!

Och så uppsatt hår till,

med asiasminket :P

Niiiice

puss

Kommentera här: