Oj oj oj

Men oj oj oj jag vet inte vad som hänt men lyckan verkar stå vid min dörr äntligen.. jag har nämligen gått å blive med pojkvänn ^^ *giggle* Jag kan själv inte förstå hur allt detta gick till men japp så är det! Äntligen efter över 4 år som singel e jag nu " in a relationship" ho ho känns konstigt och ens skriva det men japp det e verkligen hur underbart som hellst..

Okay så nu e det till det Roliga!! Ängelen sa att ja kanske krävdes det en utombölding och ingen mesjämte och ja det stämde! Elias ( utalas Eliass) som han heter e ifrån Algeriet ( pratar typ franska hi hi kärlekens språk) är 27 år gammal och e faktiskt väldigt snygg.. ho ho dock e det absolut ingen typ jag nånsin skulle falla för normala fall men han e speciell ( jag vet ALLA säger så om sina partners) Så ja jag har gått å blive med Fransman och det känns fantastiskt.. men oxå väldigt underligt.. tror jag varit singel för länge!! hehe katterna tycker om honom oxå och det e ju bra! fast det jobbiga är att lill Tjejen Marilyn har blivit lite betuttad i honom oxå och blir nå så fantastiskt svartsjuk så fort vi håller hand eller pussas hihi ^^
Tokfia där..  Men det var det viktigaste för mig att katterna skulle tycka om honom och jag själv då :P
Det bästa är att Elias Älskar katter det e hans favorit djur.. :)

Okay nog pratat om den mannen innan ni hinner tröttna helt :D

Kommentera här: