18 årsdag och djupa tankar....

Jahajaaa i dag e det min kid sis födelsedag och hon blir hela 18 bast! O.O tiden har gått fort!!.. Så det börja med att vi gick å åt thai mat hela la familia med 3 små rätter och efterrätt.. *urgel* åt för mycket självklart.. att jag aldrig lär mig :P
Sen drog jag med na till Bishop arms så hon kunde få känna på å dricka på en pub ^^

Färgade håret har jag gjort oxå... inspirerad av Kat von D ifrån Miami ink och LA ink.. mm hennes hår e snyggt det ;)
å så klippte jag topparna vilket verrrkligen behövdes kan jag ju medela hohoho fy sjutton va det såg ut innan... X_X
såå det jag har gjort e då färgat överhåret i en mörk brownish svart färg och sparade mitt underhår blont ^^





Jahapp det e lördag eftremiddag/kväll å va sjutton ska man hitta på ikväll då?? snön faller ner som vanligt å ja börjar bli väldans less på den nu.. det gör absolut ingenting om det vill bli vår nån gång.... DET E BRA NU MED SNÖN!! har haft den nu i fasen 3-4 månader.. det räcker!!!!

jahapp skulle ha umgåtts med min ängel igår men vart total dissad av henne då hon hellre ville vara på nån pundar fest O.o sen ringer hon kl 2-2:30 och vill umgås.. Eh.. jag ligger och sover och nej jag vill inte ha nån jävla johnny snubbe här kl 3 på morgonen som jag inte känner.. faan ska veta vem han är...! Såå jag hade hoppats att vi kanske kunde ha umgåtts nått i dag men så verkar det ju inte bli.. e så jäkla less på att vara andra hands.. e jag inge mer värd?? Jag menar visst jag får skylla mig som umgås med Grannen och hans grabb och då känna sig som 5 hjulet under vagnen.. men det e bättre än å va själv när man e lite ledsen för att först blivit lovad att få besök å sen dissad... sånt gör faktiskt ont TT_____TT

Jag har sånt sug på å gå på bio.. se nån rolig film.. eller nån riktig jävla skräckis som man skiter knäck på i faan en vecka efter xD inte för att jag skulle våga sova på typ 2 månader efteråt men vafaan e så less på mitt trista liv!!
E så sugen på å säga till Leo att han får ta min lägenhet så drar jag faan till England.. saknar det stället så jäkla mycket.. men jag skulle sakna mina kissekatter för mycket å mina vänner självklart!!

Vad ska en ensam människa hitta på då alla ens vänner e upptagna med antingen sin partner eller nått annat?? finns det nån ensam stackare där ute som kanske kan tänkas ha lilla mig som sällskap?? :P

Kommentera här: