Beroende framkallande :P

Ha ha japp det som jag aldrig trott kunde hända har hänt! Jag är beroende av Boda borg.. aka Multi challenge :D
Vet inte hur många ggr jag varit där dem 2 senaste veckorna och spelat och lekt.. Biljarden e de roligaste.. Micke e kung på det å jag är inte långt efter.. Min depression har faktiskt gått över en hel del och jag mår inte lika dåligt i skallen.. mycket var det tack vare min ängel som muntrade upp mig totalt i fredas... Ha ha ha jag har sådana dära läckra svarta fransgardiner i mitt vardagsrum.. och dem andvände vi som peruker hon och jag!! Jag var bobban marley och stod där och sjöng "were jammin".. medans hon gjorde en Cher peruk av sin och stod och ylade "If i could turn back time" oj oj jag har inte skrattat sådär mycket på hur länge som hellst.. :D nej men hela fredan var bara ett stort ha ha ha :) och jag tror att det var det som behövdes, en hel dag med bara kuligheter och inte behöva tänka på nå annat än å va glad och ha kul.. Är så Sugen på å börja träna så nu ska jag kolla upp lite gym här i stan.. ^^ Nån som vet något bra ställe??

Jaaa jag satt och lallade på internet och kom över en sån snygg klänning som jag bara MÅSTE köpa!!! tror den skulle passa mig ritkigt fint efter att kanske tappa några ton först *hahaha* dessutom så gör det inget med alla mina Tattoos som syns heller då man har den klänningen vilket e toppen! finns inte många klänningar man kan ha som det inte ser dumt ut med en massa gaddningar! Skorna däremot ska jag inte inhandla :P skulle jag ha dem på mig får jag säkert svindel och svimmar xD

image33

Kommentera här: