Film och migrän..

Uscha i dag har det inte varit en kul dag.. Fy faan för migrän säger jag bara.. *urgel gurgel* Har mått så jäkla pyton att det finns inte. har aldrig haft nå migrän tidigare i mitt liv, utan det har kommit nu på senaste tiden och det e jäkligt störigt måste jag säga! Huvudet har kännts som att jag haft ett jäkla stamp party i skallen och jag har mått illa som en gravid kvinna... Japp har haft film maraton i dag oxå... Först tittade jag på filmen Juno, den var en besvikelse. Trodde faktiskt den skulle vara en rolig film men den var faktiskt mer tragisk än rolig, MYCKET TRIST! ,,, men iallfall hehe Såg oxå Sweeney Todd med Johnny Depp.. hade nog förstora förhoppningar om den filmen då jag tycker väldigt mycket om Nightmare before X-mas och Corps bride.. kan ärligt säga att Sweeney Todd sög! mycket tråkigt.. sen såg jag Enchanted.. den nya disney filmen och haha den hade jag inga som hellst förhoppningar om men den var tro det eller ej faktiskt helt okay!! haha trodde väl aldrig i hela min låda att jag skulle tycka det men det gjorde jag :P
Såg oxå D-war ( Dragon wars) och den var oxå helt okay.. brukar inte tycka att usa kan göra nå bra kopping av asiatiska filmer men den var "titt duglig" :) och så självklart såg jag Tokyo drift och fick dregla lite på dem enormt läckra bilarna och miljön xD

Var på Bio för några dagar sen med några Grabbar ifrån Team Fx.. Vi såg Rambo och den var VIDRIG! *urgel* ville spy flera ggr hahaha det var inte pga allt splatter som jag faktiskt måste säga väldigt bra gjort av Mr Sylvester Stallone!! men det var hur den satte sig i skallen av alla vidriga saker dem gjorde mot människorna sina...

Japp det var det de.. och nu e klockan 00:36 och det e Johnny Bravo på Cartoon Network ^^ så jag ska kurra ner mig i sängen och somna in till det :) är en helt ny dag i morrn å jag hoppas jag slipper migrän helvettet i morrn.. tror inte jag klarar av en dag till av detta! räcker med 2 dagar i sträck nu!.

Kommentera här: