Nya skor, ny leksak & Ny design ^^

Japp då har man gjort det igen då :P Var å handlade i dag... Nya skor *O*

   O.o Okay såg nu att golvet mitt såg väldigt smutsigt ut xD ignore that plz.. 

   hehehe Lill prinsessan verkar hålla med om att skorna e snygga :P

och så har jag då inskaffat mig en ny liten leksak :P Jag har varit på jakt efter en snygg och bra digital kamera.. men inte hittat nån riktigt som fallit mig i smaken, å jag var inte så nöjd med mobilen jag hade heller.. så varför då inte slå 2 flugor i en smäll?? hehe man köper helt enkelt en ny mobil med en inbyggd strålande kamera xD Tror inte jag varit såhär nöjd med en mobil telefon sen jag fick min första hahaha :D

   N95 heter min nya darling <3 smexy ne?

Jo Joel e killen (en riktig stjärna) som hjälpt mig med designen på min blogg <3 Tack snälla.. utan dig hade jag aldrig lyckats få den som jag ville ha den ^^   Tusen tack igen.. nu behöver jag inte få Grått hår av allt grubblande på designen längre xD


Och här kommer en liten bild på Busungarna.. ^^ stora dem har blivit va?? hehe



Kommentera här: