That´s amore ^^

Jadu Nu e det påsk å grejjer... :) Alla har fått tag på sina påsk dräkter? xD Jadu detta blir nog en trist påsk i år igen.. men men vad ska man göra åt de? JO man gör det bästa av situationen och tittar på bra film det e vad an gör :P
Kunde då inte låta bli å se Enchanted igen.. den filmen växer på mig faktiskt.. bättre andra gången jag såg den och vem vet 3 gången gillt kanske jag tycker den e jätte bra?? hihi iallfall i filmen spelas låten  James Marsden - That's Amore och jag satt och lyssnade nogrant och tyckte att texten var lite skum så jag kollade upp den och jaa haha jag hörde inte fel! Hur sjutton kan man sjunga

"When the moon hits you eye like a big pizza pie
That's amore
When the world seems to shine like you've had too much wine
That's amore
Bells will ring ting-a-ling-a-ling, ting-a-ling-a-ling
And you'll sing "Vita bella"
Hearts will play tippy-tippy-tay, tippy-tippy-tay
Like a gay tarantella "



I en låt?? xD  Gay tarantella?? Lmao *dies* jag höll på dog när jag läste det!!! Han e kul han James Marsden...

Jadu Jag hoppas att folks kärleksliv e bättre än en gay tarantella annars e det illa xD

Nä Nu ska det ses på Marie.Antoinette... ARGH jag vill se HORTON Filmen... jag får spunk!! haha bästa quoten nånsin e ju " I love the smell of bananas in the morning"  *LMFAO* såån ripp ifrån "I love the smell of napalm in the morning!"   HEHEHE KLOCKRENT!!!



# Hearts will play tippy-tippy-tay, tippy-tippy-tay  Like a gay tarantella #


Kommentera här: