vissa saker stör sig så fint...

Vissa saker stör mig som sjutton på denna blogg.. Tex det som stört mig mest på e att här e folk underbara och tar sig tid och energi och läsa min blogg och en del tom skickar en liten söt komentar till mig.. och inte kan jag svara på dom!!
jag vill ju som tacka för dom söta och fina komentarerna jag får här inne... Å eftersom jag inte kan tacka eller svara på dom så vill jag helt enkelt bara säga

Tusen Tusen tack till er alla som läser min blogg och tack snälla rara för dom söta underbara komentarerna jag får <3
ni ska veta att det e gör mig så glad i hela kroppen när jag ser att ni läst och skrivit *O*

Nu hade inte jag tänkt att detta skulle bli ett sånt där gnäll och klagomåls inlägg men tyvärr ser det ut å bli ett sånt..
Vet ni vad som stör mig så fantastiskt?? drömmar.. speciellt drömmar om nån tex en kompis eller en bekant och om man skulle kanske göra nått i drömmen som skulle kunna skada en annan människa?!  tex du har en partner MEN så kanske du drömmer om tex dens kompis eller nån kompis till dig, och i drömmen kanske ni har ihop det och oftast i smyg och när man vaknar så skäms man ju som ett jäkla odjur!! jamen man vet ju inners inne att man aldrig skulle kanske göra nått sånt men man känner ju sig så elak och så fruktansvärt hemsk som har haft den där drömmen... ( eller e det kanske bara jag)

jag vet tex att jag har drömt om samma jäkla person nu i flera flera nätter och drömmen e nästan samma grej, men det roliga är ju att han och jag bara e vänner och kommer aldrig att bli nått annat ( spelar ingen roll vad vissa *host host* säger :P ) men lik förbannat drömmer jag om honom VARFÖR???  och den största frågan e väl dock hur sjutton får man det att sluta??

Kommentarer:

1 Ronny, blindbocken ;-):

skriven

Hittade hit via facebook, och nu har jag lämnat lite dirty avtryck här kläm kläm:-) de var så lite så

Kommentera här: