PMS kärring japp absolut..

Okay det märks att man är paranoid till tusen och inte litar på en enda människa ( förutom min ängel dårå) Jag har blivit mer misstänksam nu än nånsin mot folk.. och det blir bara värre och värre och jag vet inte varför.. visst jag har väl alltid varit paranoid när det kommer till människor och sånt men nu känns det som att alla ljuger för mig.. jag vet att det bara är i min skalle och så och jag vill inte känna såhär och speciellt inte nu när det bara är vad? 41 dagar kvar tills jag ska till england och hälsa på min britt.. för han vill jag ju som tro på.. tro på allt han säger men det är så svårt när det känns som om han ljuger och döljer saker för mig.. såhär ligger det till.. det finns en tjej som heter Rebecka som oxå verkar vara intresserad av honom och han verkar väl som vara lite smått intresserad av henne med.. han skriver alltid till henne på hennes sida och så och så var det en kväll jag ringde honom och vi pratade i 2 underbara timmar.. men så fick jag se att samma dag hade han skrivit till henne ; Oh baby your all i ever want.. jamen hur kul var det å läsa det då? eller som nu i helgen då åkte hon dit.. visst dom kanske är bara bra vänner det e ju ingen som vet.. och jag frågade vad han skulle göra och han sa att han skulle umgås med familjen på fredan och sen födelsedags fest på lördan.. han var väldigt aktiv med mig oxå och så det var ju som ingen skillnad där.. men så på söndan så åkte hon hem och skrev på sin sida att hon inte ville åka hem och då hade han skrivit ; i dont want you to go either.. hmm.. ska man tolka det som att dom har nått på G eller inte? visst han säger till mig varje dag att han vill bara ha mig och han räknar dagarna tills jag kommer och han längtar så.. men det är så svårt å tro honom efter man sett det där.. va faan ska jag göra? jag törs ju som inte fråga han om henne heller då han vet då att jag "snokat"  visst jag har frågat honom om han vill ha henne och han sa klart och tydligt att han inte ville ha henne utan att han ville ha mig.. och mig bara.. men kan jag tro på honom? min hjärna säger att jag ska åka dit spöa skiten ur han och sen åka hem.. medans mitt hjärta skriker efter honom...HJÄLP MIG NÅN??!! vad faan ska jag göra??

Kommentarer:

1 Linda Sterner:

skriven

det sista berättade du inget om... så hur var det..? Var hon där alltså, efter att hon skrev att hon inte ville hem & han inte ville att hon skulle åka?? I vilket fall kommer inte hon finnas efter att du har varit där :) puss

Kommentera här: