Vad ska man göra??

Okay jag har alltid klagat och gnällt på att vara singel och att det inte finns nån där ute för mig.. men nu får jag verkligen bita i det sura äpplet.. okay va sjutton gör man när det kommer 3 på samma gång??
okay först har vi mitt ex E.. mm som jag var tillsammans med i sommras men som det vart strul med och vi gjorde slut och bestämde att vi skulle gå separata vägar... mm och nu har jag träffat en kille som bor i England, som jag ska åka till nu i december och vi ska spendera nyår och han får mitt hjärta verkligen och smälta och mina knän som spagetti ^^ men så finns det en liten hemlig man (L) långt innan dessa 2.. som ingen vetat om.. ( nej inte ens min ängel) Han och jag klickade direkt när vi träffades första gången.. men inget har kunnat bli då han har haft flickvän denna tid och har fortfarande.. men iaf han kom nu till mig igår och berättade att han hade känslor för mig och vill vara mer än vänner med mig...  HMMM....Så nu har vi då 3 killar som jag har känslor för.. och jag vet inte vem jag känner mest för.. visst jag känner min kompis längst.. och vi har ju som alltid haft nått där men ingen av oss har vågat göra nått då vi båda är så rädda att vår vänskap ska försvinna men våra hjärtan skriker efter varandra.. men sen har vi då lilla E som nu kommit tillbaka i mitt liv och tror att allt kan bli som förut.. och så har vi då min underbara Brittiska man som får mig å fnittra som en liten japansk skolflicka... va F ska jag göra? jag kan ju inte ha alla 3.. och jag vet att jag kommer mista dom alla 3 oxå om jag inte gör nått snart.. jag tror jag bestämmer mig för å bara fortsätta vara vän med L som vi varit nu i snart 1 år.. och sen åka till England och bara testa och se vad som händer.. klickar det så stannar jag haha men va sjutton gör jag med E? min älskade lilla E? visst han krossade mitt hjärta totalt och jag vet inte hur jag skulle känna för honom om jag träffade honom nu... har ju inte träffats sen juli... mmm undrar om det går och göra såhär? haha alltid lätt å snacka en massa men sen när det kommer till kritan blir det lite i verkstaden.. :( hur sjutton ska jag göra??

Kommentarer:

1 Kickan:

skriven

tjena



allt bra med dig?

Händer det något skoj i ösd?!



kram kickan

2 Linda Sterner:

skriven

VAD är detta????? Som inte ens min ängel vet om!! Nu är de du & jag som tar prat kväll pronto!!!!!!!! Skäms på dig kvinna att underhålla massa för mig!! Din andra hälft & allt... / Nu anställer jag snart Iller utanför din dörr här i ÖSD!

3 Kaka:

skriven

Men gumman sådär är det alltid. Har man ingen så har man ingen (NÄHÄÄÄÄÄ!!!) Och "har man en" så har man många =( Men har E kommit tillbaks hux flux? Puss

4 KelocC:

skriven

godmorgon :)

Kommentera här: