Oj vad roligt allt kan bli..

Ja jösses säger jag bara.. det blir ju aldrig som man tänkt sig..  Inte trodde jag att man kunde ha så kul över internet som jag har haft dessa dagar ho ho ho .. Visst vill man ju inte att det ska ta slut.. och jag vet ju att jag inte är den enda men ibland är det bra å låtsas som att det är så.. att man är den enda och att orden som sägs är äkta.. och skulle det vara så.. så YAY haha ja ja allt återstår och ser säger jag bara,..
Ja Nyårsafton ho ho ho ja antingen får jag den bästa nyårsafton i hela mitt liv eller den värsta :P
jag tror ju dock på den bästa då jag är en obotlig optimist inners inne.. fast ibland är det rätt skönt å vara pessimist oxå hehe.. Japp Lilla Jag ska.. och då menar jag SKA om jag så ska svälta en hel måndad åka till underbara lilla england i 10 dar!! Till manchester.. och där ska jag få umgås med världens sexigaste och underbaraste människa!! ( 77 dagar kvar) haha japp nedräkningen har börjat!! :D
haha om jag fortfarande är i sinne efter dessa 77 dagar så kan jag skatta mig lyckig.. för varje dag som går blir jag bara mer och mer knäpp.. jag vantrivs här i östersund mer och mer och kan knappt bärga mig tills jag får sitta på planet och veta att jag ska till england.. men de e ju bara 1 STORT problem med allt detta.. :( Min ängel.. Hur sjutton bland alla planeter och rymdråttor ska jag lyckas överleva utan henne?? jag försöker å övertala henne och följa med, men jag förstår ju henne då hon aldrig varit där och jag har varit där 4 ggr + att jag bott där så jag vet ju vad som gäller oc så.. men hon e smart den där läckerbiten hon ^^ jag flyttar dit och så ska hon spara pengar och komma och hälsa på några ggr sen om hon gillar det så kommer hon flytta dit oxå :D:D:D:D *me super happy*  om hon nu inte skulle vilja flytta dit efter hon varit och hälsat på är det ju bara för oss och åka ofta och hälsa på varandra.. sitta på datorn och hålla kontakt.. men jag tror ju hihi att hon kommer att älska england.. jag menar vad finns det och inte gilla där?? Språket är vackert, billig alkohol och för å inte tala om alla snygga Britter som finns där??!! OH MY BUDDHA HOHAAAA
 om inte det lockar henne så vet jag med 1000% att många hoolywood kändisar ofta åker till england.. så vem vet kanske Vin Diesel eller Eminem åker dit för nån film premiär eller så ;) inget är som sagt omöjligt hihi

UK 4 ever

Kommentarer:

1 Linda Sterner:

skriven

jaaaa då gumman... Mig blir du inte av med :D

hihi, jag kommer efter!!

haha bra där, du lockar med rätt karlar, fast det räcker ju att du finns där också, så att vi kan ha våra roliga kvällar :D

Kommentera här: