Sjukskriven i 6 veckor!!!!!!!!!!

Okay fick komma hem igår på permission från sjukan, och kan ju tro att det var som rena drömmen och sova i min egen säng.. stränga order ifrån doktorn.. håll handen högt uppe och gör arm och fingerövningar minst 10 ggr om dan ( jo tjena att jag kommer komma ihåg och göra det..) äta pencellin 3 ggr om dan.. alvedon och tradelan 4 ggr om dan... inge alkohol på minst 2 -3 veckor *snyft snyft* och halloween kan ju jag fet glömma *storböl* livet kan allt bra vara pissigt jävla elakt!! det enda jag har å se framemot nu är englands resan om 74 dar... mmm min lilla Gareth <3
Japp så nu är jag sjukskriven i 6 hela veckor... va faan ska jag göra i 6 veckor? jag kommer ju gå bazurk här hemma.... göra en hands pyssel *lol* om det finns nått sånt dvs...

okay såhär ser då min stackars lilla tass ut och ska göra det i 6 veckor *gruffel*



Kommentera här: