Saknaden av syster min...

Jag kan inte fatta det.. jag saknar min syster!! hahaha det där lät faktiskt elak märkte jag själv xD
men det e sant.. vi har alltid haft en sån där kallad hat kärlek till varandra, vi umgicks inte direkt nå mycket men vi visste att vi fanns där ändå!! Visst jag och min syster kan väl hålla sams i typ en timme sen e det i fullaste krig men Ack va jag saknar henne.. Nu bor hon inte längre här uppe i Östersund.. utan hon har nu flytt ner till Stockhom och hon verkar trivas där, och det e ju bra för henne.. We will always have England sis som vi brukar säga till varandra!!! oj oj vi har gått igenom en hel del och jag har varit med henne när hon gjort det mesta!! tex så följde jag med henne när hon skulle göra sin septum ^^ och när hon piercade Tungan och vid åååhh ^^ vid hennes första gaddning! *snyft och snörvel* och ja hennes första fylla och hennes första tjuvrökning m,m ^^ och nu.. ja nu kan jag inte följa med henne på hennes galenskaper längre :( och i morgon ska hon gadda sig för andra gången och jag kan inte vara där känns tungt och jobbigt i mitt stackars hjärta!!
England resan hon och jag gjorde var nog den mest komiska vi nånsin gjort och tuff och jobbigt var det men oxå en massa jädrans roligheter och slagsmål ho ho ho xD

Nej Huvva jag saknar min syster alldeles för mycket... But Sis!! We Will Always Have England and Tescos ^^




Kommentarer:

1 kickan:

skriven

systrar? ni var ju inte ens lik :)

Kommentera här: