Home sweet home ♥

Sitter nu i mitt nya hem med skalman vid min sida som ligger och kurrar och magen i vädret ^^
flytten gick smärtsamm och väldigt fort.. var tvungen och fara 2 gånger eftersom Ludde hade en för liten släpkärra :D
men grabbarna grus var starka karlar och fixade det där så gallant så tack pojkar ni är riktiga stjärnor ♥
Så nu bor jag i mitt och lindas vardagsrum och det är så fint så fint så :D och det känns så himmla bra att jag har henne med mig här och med vår lille pöjk Skalman.. tror han är lyckligast hihi nu har han sin favvo linda hos sig jämt... och mig förstås ^^ den lyckliga lilla familjen på 3 ♥ detta måste varit mitt smartaste drag jag gjort 2009 ;D

så nu ska den lilla familjen slå oss ner och vi ska inviga det nya hemmet med Bolt :)


pusselipuss till Linda & Skalman luvs u 2 ♥  x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

Kommentarer:

1 Linda Sterner:

skriven

wohoooo :D yeeah kommer bli så bra så :D xxxxxxxxxxxx

2 kickan:

skriven

vart bor ni nu??



Kram till er...

Kommentera här: