Its now on like Donkey Kong!

Japp då var det on!! lagt ut lägenheten på en snabb annons på fejjan..  lika bra då man känner så pass mycket folk som känner folk som känner folk *lol* och det ser ljust ut.. har 2 pers som är super sugna på lägenheten :)

För den 1a september kommer jag och Linda bli roomies och bo tillsammans i hennes lägenhet i Östersund
på så sätt kommer vi spara ihop en massa pengar + att vi kommer ju ändå flytta ner till uppsala sen tillsammans..
allt kommer bli så mycket smidigare och lättare ♥ pluuuuus hihi att jag kommer få umgås med min underbara Ängel ♥ kan ju inte bli mer underbarare ^^ och lillemannen Skalman aawwww han kommer ju må som en prins i himmelen :) har både sin älskade Gudmor där och sin mammsen tillsammans den lyckliga 3on hahahaha :D

Så nu e det On baby.. on like Donkey Kong!! äntligen äntligen börjar saker och ting hända.. jag ska äntligen få röra mig bort ifrån Östersund.. tråkiga trista Östersund.. ååååhh happy days!!

+ så har jag och L pratat.. och efter ett tag i uppsala så om möjligheten dyker upp så drar vi till UK Wohoooo
mina drömmar slår in en efter en.. jag ska få flytta tillsammans först till uppsala med min ängel och sen.. den största drömmen av dom alla.. jag kommer få flytta till uk med na oxå.. alltså jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna denna lycka men oh my buddha säger jag bara låt det fortsätta hahaha för jag tror bestämt att det e min tur åh va lycklig nu!
och jag vet att jag kommer vara det med henne vid min sida.. min bästaste bäste vän i hela vida världen ♥

Kommentarer:

1 Linda Sterner:

skriven

jaaaa!! Men tar vi oss snabbare till uk, drar vi dit :D wohooo!



:* :*

Kommentera här: