måste bara få spy av mig min galla!!

Jadu.. Pojkarna från uk kom ju och hälsade på.. hur kul som helst förutom att jag glömdes bort helt.. kändes lite trist sådär men men så kan det ju gå ibland.. jag menar det var ju deras vecka och det dom ville göra skulle ju självklart göras.. inge snack om den saken! sen efter att Dan hade farit hem trodde jag att det åtminstonde kunde bli lite granna som det var förut men tji fick jag.. en viss person kom och gled in igen och voila.. jag var som bortglömd helt och hållet.. Jag kände mig helt genomskinlig.. som om jag inte existerade.. Ingen brydde sig eller nåt.. jag existerade inte längre.. jag var bara en jobbig svans som försökte följa på bäst jag kunde.. Men men så kan det ju gå.. jag menar L & G passar bättre ihop! dom har samma smak på allt nästan.. killar, kläder, musik etc.. Jag visste att det bara var en fairytale att jag skulle få ha min bästaste bäste vän för mig själv i resten av mitt liv.. jag tackar och bockar för dom otroligt underbara 3 åren jag fått dock!! jag har både växt mentalt och kroppsligt..  även fast jag varit på det mest mördande humör dessa 2 veckor.. men men jag mår inte så bra just nu i skallen.. och deffo inte när en viss person är nonchalant mitt i ansiktet på mig.. åh jag ville bara klappa på na.. först kommer hon och snörplar in sig och tar nästan över min plats och sen har hon mage och va nonchalant mot mig! åh jag kokade så jag trodde jag skulle sprängas! ja men fine! ta min plats hoppas du kommer trivas dit lilla ............. ARGH! okay okay lugn och fin nu.. varför brusa upp? är det menar så är de.. eller hur?

Yran var fruktansvärd.. det gjorde så ont att stå där helt själv.. ensam och övergiven och se president talet.. :( och den lyckliga lilla bubblan av 3 hade det säkert super trevligt.. har ju sett bilder på facebook..  hade sån jävla röta att jag träffade på min vän benny.. han höll mig sällis under Lady Gaga.. som i min värld inte va direkt nåt åh hurra för.. visst hon kämpade på bra och visade alla att hon kunde sjunga.. men jag tyckte ändå hon var pinsam! här har jag lånat L´s glasögon.. *skratt* och nej jag är ingen direkt fan av varken Lady Gaga eller glajjerna ;D




Aja.. jag kommer inom 9 dar att lämna denna dynghög till stad och va borta på en underbar liten mini semester.. och trivs jag där borta kommer jag absolut utan att tveka att flytta dit!  kommer ändå inte saknas här.. känner mig inte behövd längre.. kanske finns det nån där ute i världen som vill ha mig som vän.. för nåt bra måste jag väl ändå komma med eller??
är jag kanske så världelös som jag känner mig?? äh jag vet inte.. jag vet ingenting längre.. känner mig bara så tom inombords.. saknar min L så mycket (TT________TT) vill ha tillbaka henne.. men det e ju försent nu så det spelar ingen roll..

här kommer lite fina fyverkeri bilder ifrån president talet..






Kommentera här: