Moving Time..

Ja jösses säger jag bara.. Flyttdags så det står härliga till.. har packat en massa nu.. väggarna och möblerna är tomma och det e nästan rent utav läskigt här hemma.. jag hatar tomma väggar och tomma möbler.. får nästan som ångest för det får mig att tänka på hemsökta slott etc.. och det värsta är att det ekar här hemma (X____X) jag klarar inte av sånt.. så tack gode gud säger jag bara att jag har Skalman ♥

Så antingen nu på onsdag eller torsdag blir det Dagen D.. Då blir jag och Skalman sambos med vår lilla Ängel & Gudmor ^^

Okay så såhär ser det numera ut hemma hos mig *huvva huvva* vill ingen komma och rädda mig? eller iaf hålla mig sällis.. :( det e så tomt och tyst här hemma..










oh bevis på att min lille körv är Gay
he likes the sparkly bling ^^




Kommentera här: