Hasta La Vista Sweden...

Japp då var det dags igen.. hehe väskan packad och biljetterna betalda.. Nu bär det av till härliga Gütersloh och Block 5 igen.. åh dessa 3-4 veckor har varit en plåga.. stackars skype har väl aldrig blivit så trakasserad i hela sin livstid som under dessa veckor.. Äntligen ska jag och Frugan få träffa våra underbara Boy´s igen.. mmm har längtat så jag fått spunk... men nu .. nu äntligen.. ITS ON LIKE DONKEY KONG! WOHOO!!!   Ha ha ha fy faan va det har varit kämpigt denna natt.. satt uppe hela natten och plågades på tradera.. biljetterna sa ju slurp där ett tag.. och jag hade sån jäkla röta.. min klocka stod på 40 och så var det några som bjöd över på mina biljetter och jag fortare än ljuset själv bara SWOOOOSCH klickade i ett nytt super högt pris.. jag tänkte nä nu jä***ar!! bära eller brista biljett helvetterna är MINA AARRGGHHH!!!! Vi ska ner till sthlm om jag så ska sälja min egen kropp på tradera.. eller byta.. hahhaa min kropp mot 2 biljetter.. vilket som funkar ju.. ;D Nej men så iaf för å komma tillbaka till poängen här..  precis när jag tryckt i priset på sista biljetten så fick jag upp en bild på dumburken där det står auktionen avslutad.. och jag bara tänkte shit shit shit shit shit... vart helt förtvivlad.. snurrade runt på tradera för att försöka se hur det gick för oss.. och sen FLOMP! kom det 2 mail i mailboxen på outlooken.. och där står dom gyllene orden.. Grattis du har vunnit dessa tåg biljetter ifrån östersund till sthlm.. och jag trodde jag skulle smälla av.. hahaha helt ärligt jag var på vippen och börja böla som ett spädbarn av lycka... ( tror väl mest det var utmattningen och sömn bristen) kan ju aif försöka skylla på det ;D

Så nu ska vi fara.. passet ligger i min jackficka och flygbiljetterna är ner packade i väskan min och tågbiljetterna finns på mobben... Klockers.. nu är det verklighet.. inge trams eller önsketänkande utan nu är det verkligen ON!!

Block 5 Your little mascots is on our ways to ya!! miss you all so much <3






#
I'm staring out into the night,
Trying to hide the pain.
I'm going to the place where love
And feeling good don't ever cost a thing.
And the pain you feel's a different kind of pain.

Well I'm going home,
Back to the place where I belong,
And where your love has always been enough for me.
I'm not running from.
No, I think you got me all wrong.
I don't regret this life I chose for me.
But these places and these faces are getting old,
So I'm going home.
Well I'm going home.

The miles are getting longer, it seems,
The closer I get to you.
I've not always been the best man or friend for you.
But your love remains true.
And I don't know why.
You always seem to give me another try.

So I'm going home,
Back to the place where I belong,
And where your love has always been enough for me.
I'm not running from.
No, I think you got me all wrong.
I don't regret this life I chose for me.
But these places and these faces are getting old,

Be careful what you wish for,
'Cause you just might get it all.
You just might get it all,
And then some you don't want.
Be careful what you wish for,
'Cause you just might get it all.
You just might get it all, yeah.

Oh, well I'm going home,
Back to the place where I belong,
And where your love has always been enough for me.
I'm not running from.
No, I think you got me all wrong.
I don't regret this life I chose for me.
But these places and these faces are getting old.
I said these places and these faces are getting old,
So I'm going home.
I'm going home.

#

Kommentarer:

1 Kickan:

skriven

Ha de så jävla gött!

Kommentera här: