Viva La Gütersloh & Block 5 <3

Okay hahaha vad har hänt och vad har inte hänt?? Okay vi kan ju börja från början här..
Jag och min lilla fruga fick för oss och fara iväg till Tyskland och träffa våra underbara Grabbar på Block 5.. WOW vilken jävla resa.. Vi började på onsdan med å ta 7 bussen.. ( på morgonen) kom fram i sthlm runt 3 tiden på eftermiddan..

 


oj oj vad sjutton skulle vi hitta på alla dessa timmar innan flyget tog oss till tyskland kl 12 på torsdan?? Vi partar säger frugan.. inte mig emot.. och så vart det.. vi gjorde Sthlm osäkert en onsdag kväll och spenderade alldeles för mycket pengar (ouchie) men men it was all good hahaha





vaknade upp på ett jävla hotell rum i globen .. WTF??!! hur sjutton hamnade vi där?? fick en taxi resa till centralen hämtade våra väskor vi låst in i ett sånt där skåp.. och tog flygbussen till Skavsta bakis som djur var vi...om vi inte fortfarande var fulla.. aja det var kul iaf.. Sen äntligen satt vi på flyget som skulle ta oss till Tyskland...




och efter ungefär lite mer än 2 timmar vi landande äntligen i Düsseldorf Weeze.... och där stod Stuart och Graig och mötte upp oss.. vi tog en liten återställare på flygplatsen.. vilket tro mig vi behövde hahaha... Sen bar det iväg till Gütersloh.. grabbarna satte igång deras gps och vi tog vår kosa.. men på nått skumt sätt hamnade vi i Holland.. HAHAHAHA det var hur hysteriskt roligt.. och Craig satt och svor och det visade sig att dom hade visst satt gpsen Hem till Craig i England.. Men efter ungefär 7 timmar var vi äntligen i Gütersloh och vi hade en liten "hemma" fest i lägenheten vi fick låna... bara jag linda stuart och craig.. det var mysigt.. vi hade en hatt fest.. vi alla var tvungna och bära hatt annars fick vi inte dricka.. och tro mig roliga såg vi ut och fulla vart vi oxå ;D



sen kom fredan.. Stuart väckte mig och vi drog och åt frukost och jag handlade frulle åt min fru som fortfarande låg och sov.. hihi hon fick frulle på säng <3 och hon vart så glader så.. sen gjorde vi i ordning oss och drog iväg till basen för å träffa grabbarna på block 5.. *gulp* kan ju gissa att vi var nervösa.. hahhaa vi höll på å skita ner oss flera ggr.. och vi väntade och lyssna för å se om vi kunde höra elefant flocken av grabbarna som fick nys om att det satt 2 svenska tjejer i stuarts rum.. och jo da dom kom inrammlandes några i taget och dom alla var så charmiga och så mysiga.. aawww kan säga att det var inte lätt å INTE tycka om dom allehopa.. åh vilka charmgrisar.. ^^ och festade gjorde vi.. oj oj sen drog vi iväg till prisma.. Europas största natt klubb... vilket jäkla TJOHEJJ det var där.. och jag tror vi dansade i över 7 timmar där.. vi kom inte tillbaka till basen förns 8 på morgonen :D




Sen kom lördan... Party Party igen.. fast denna kväll drog vi till ett mindre ställe lite närmare.. var deffo inte i samma klass som Prisma men det var okay.. :D sen jaa på morgonen hände det ju lite roligheter och pinsamheter BEBIS ARM MED ÄPPLE tex... och Hi Wifey *vink vink*  jag vart blind och scared for life kan jag ju medela.. *ugha* hahaha men men man ska ju uppleva nå nytt varje dag sägs det...
Sen kom söndan.. vi drack lite och bara umgicks och sen kom den hemska måndagen då vi skulle fara hem.. :'( *snyft snyft* vi kom till flygplatsen och missade in checkningen med 1 min.. 1 MINUT FFS och vi vart inte insläppta och fick stanna på flygplatsen och köpa nya flygbiljetter hem på tisdan.. chansande hej vilt och köpte tågbiljetter på tradera och vi hade sån jävla röta att vi vann dom och så vart det hundra tusen talls knas med tåg.. så vi fick byta tåg 2 el 3 ggr och tåget var över 4 timmar försenat *znark* kom inte hem förns tisdan kl 1 på natten.. TACK SJ ERA MUPPHUVVEN!!!

men men Jag fick ialf.. en underbar resa och jag fick se min HABBA HABBA.. ååh men guuuud va fin han är.. och hans leende får mig att smälta ner som en pöl på golvet.. mmm *dregel dregel*



Så jaa.. nu ska vi fara tillbaka om 2.5 vecka.. och jaa får Linda och Craig som dom vill och erhm.. resten av Block 5 så kommer jag komma hem till Sverige som Mrs Martin Kimble.. eller som hans andra namn .. Mrs Suzy Dinkle... ;D



PUT A BANGING DONK ON IT!! TAKE A BOOZE ON!
ITS ON LIKE DONKEY KONG!!



Kommentarer:

1 Linda:

skriven

hahahahahaha :)

Ååååå sån underbar weekend!!

SAKNAR! Men snart så frugan :)



jiiihaaaa, Dinkel- put a donk on it

2 Linda:

skriven

hahahahahaha :)

Ååååå sån underbar weekend!!

SAKNAR! Men snart så frugan :)



jiiihaaaa, Dinkel- put a donk on it

Kommentera här: