Gute Reise ^^

Japp Sista kvällen jag sitter i min soffa på 6 dagar.. för i morgon bitti kl 7 börjar vår resa till tyskland.. Först kommer vi behöva melland landa i sthlm i mååånga timmar men men det är det värt för att sen ta flygbussen till Skavsta flygplats för att sen fara till Düsseldorf :D GERMANY HERE WE F**** COME TJOHOOOOO fy faan alltså allt åh då menar jag tamefaan allt har gått åt skogen.. men lite tur i det hela har det varit oxå måste jag erkänna.. Kissarna har åkt till en kompis till mig och där har dom det super bra och får den uppmärksamheten dom behöver.. sen så var Gabbi så rar och lånade ut sin resväska åt mig då jag äger en alldeles för stor väska eller en allt för liten väska.. hahaha så hon lånade ut sin så nu har jag en mellan väska med mig :) *awesome*  Så det har ju som varit både ner och upp gångar och så ska det väl vara i livet.. men för en gång skull gör det inget om det ville gå smooth och problemfritt.. hahaha men men nu är det på G iaf..  Stuart min vän där borta hämtade nycklarna idag till lägenheten som vi ska få bo i.. sweet.. han råkade oxå nämna att det står Magners och en flaska vin i kylskåpet till mig och frugan som en liten "välkoms present" som hon och jag kan få trycka i oss medans vi gör oss hemma stadda för att sen vänta på att resten av flocken ska sluta jobba så vi kan sätta igång och parta ^^
och på fredan.. då ska vi dra på europas största natt klubb Prisma.. HAHAHA fatta va ballt.. lilla jag ska på en av dom största klubbarna i hela jäkla Europa.. vilken jäkla tur att man är en dans freak hihi ;D
sen på lördan då ska det vara disco på blocket.. och jaa.. hiihi jag har sett lite granna hur dom festerna kan gå och jag är väl liiiite orolig då dom är rätt så vilda där borta.. men men det e bara å bita ihop och leva ut till det fullaste och släppa och tänja på varenda regel och skamm man har i kroppen... för jag vet att jag kommer att ångra mig annars!! och tack gode gud att Stuarts present kom idag.. bara så där en 2 veckor försent.. så jäkla tur för Takida shopen att tröjjan hann komma i tid annars hade jag dött av ilska.. för det e ju klart som korvspad att jag inte kan komma till tyskland utan hans väääldigt försendade julklapp heller!!!  nu när han har fixat mitt 25 års present å allt där borta som hänger och väntar på mig ^^ ( en jätte ball hoodie) hihih *squeeek* Japp nej då var det bara å försöka slappna av och döda alla fjärillar i magen.. för är det nått jag hatar så är det å flyga... *urgel* fattar inte det där riktigt.. jag älskar å åka ut och resa över hela världen men flygningen tar kål på mig.. Nej nu måste jag tanka min mobil med en massa bra musik så jag klarar mig på den 9 timmars busresan... hehe VIVA LA GERMANY!!!!

Kommentarer:

1 Kickan:

skriven

Handla lite sprit åt mig vettja! ;)

2 Kickan:

skriven

Hoppas du har det bra där! :)

Kommentera här: