Helgens Bravader...

Fredas erhm... har jag för mig att jag tog det jäkligt piano.. minns dock inte riktigt vad jag gjorde men men.. klockan 6 på morgonen var jag iaf uppe då jag hade en dejt med en söt liten pöjk.. haha ööh date klockan 6 på morgonen?? japp han heter Nuclear Nightmare och är 13 årig Varmblods valack :D hur söt som helst... och date nr 2 blir i morgon tisdag fast då kl 2 istället så lite sovmorgon *skratt*




Lördagen.. Efter stallet var jag så nackad att jag tokdöckade till typ kvart över 3 på eftermiddan och sen drog jag och frugan till Mogge.. en kompis till mig.. och där var allas vår underbara Mange.. haha en mycket erhm speciell karl men man kan inget annat än å tycka om honom.. jag och frugan vart väl lite på pickalurven och hittade lite maskerad grejjer ( som vanligt) så vi gick lös med dom och jaa.. erhm här är resultatet *skratt*

          





 


Söndan.. Åh huvva säger jag.. Var bakis hela dagen.. sådär illa bakis oxå.. kröp nästan till affären där jag handlade lite middag och en stor flaska coka cola.. ( jag dricker nästan aldrig cola) haha så bara det visar hur "underbart" jag mådde.. låg och kolla på filmen Joan of arc tills klockan 5 i morse.. kunde inte somna det var helt sjukt.. och nu är klockan 10 och jag har tyska lektion om en timma.. Ja du.. nu är det 4 dagar tills jag fyller 25 och det är oxå 10 dagar kvar tills jag och frugan åker till Tyskland.. åh jag hoppas verkligen att Stuarts present hinner komma innan vi far.. annars kommer jag blir super ledsen på ögat!!  Aja dags åh göra i ordning sig.. vill ju inte komma försent till skolan..


" Drick slots Guld för det är du värd"

hahaha Alltid kul och göra reklam för öl.. Oi Slots Guld ni borde anställa mig som öl flicka och göra reklam *skratt* oh btw Grattis Till gabbsi som äntligen har hittat hit till bloggvärlden.. haha nu är du fast i skiten du med ;D (hennes blogg finns bland mina länkar)

Kommentarer:

1 Kickan:

skriven

Snygga kort :P

Kommentera här: