Japp så då är man nu 25..

Japp det var min 25 års dag i fredas.. den 23 januari.. men det kanske inte riktigt vart som planerat.. Jag hade som sett fram emot och få fira den med frugan och gabbi och ja självklart flera.. men så vart det ikke.. fick träffa min fru exakt 2 min på hela dagen och kvällen.. hon sa att jag skulle komma på Bishop och dit gick jag men inte var hon där.. försökte ringa och försökte ringa men inge svar.. nehepp så jag stod där på Bishop som ett jävla spån helt själv :( hittade som tur va en kompis som satt där som jag slog mig ner med en stund.. sen följde jag med honom och hans kompisar till G3 i hopp om att frugan min skulle vara där.. men nej det var hon ikke och hon svarade fortfarande inte på telefonen så jaa antingen ville hon inte vara med mig eller så har hon väl ledsnat eller nått fan vet jag.. skumt är det iaf.. men jag fick en fin present som jag ska sätta upp på väggen så fort jag inhandlat en bra vägg krok.. Och nu är jag så rädd att nått har hänt henne eftersom hon inte svarade på hela kvällen natten eller på hela dagen i dag.. så antingen vill hon inte ha nått med mig å göra eller så har nått hänt.. och hur faan gör jag nu då.. om 4 dar ska vi ju dra till tyskland.. och allt är betalt men eftersom jag inte vet vad som hänt henne eller om hon fortfarande ska med eller nått så sitter jag nu i panik.. vad gör jag nu?? och varför i hela skogen dissade hon min födelsedag? vad har jag gjort??  TT__________TT

Kommentarer:

1 michelle:

skriven

awww vad hemskt. Hoppas att du har fått tag i henne nu?!



Du ska få present från mig med såklart men det får tyvärr bli försenat :O

Kommentera här: