Flitig som en myra

Japp Idag har jag varit flitig som en myra.. Klev upp halv tolv i morse.. ( ja det e morgon för mig ;D ) gick inte åh la mig förns runt 5 i morse.. höll stackars Zandra sällskap hon satt på tradera och försökte fixa en tågbiljett ner till GBG idag.. och auktionen slutade inte förns 4 i morse.. (>_<) poor poor woman.. men glad vart jag :D har saknat henne som attans..
men ialf för att komma till poängen.. Hade tvättstuga kl 12.. klev upp och tvättade som en tok! så nu har man massor med rena och fina kläder inför helgen då grabbarna grus kommer ifrån tyskland :D sen kl 5 när all tvätt var tvättad och vikt.. ( hahaha jajjamensan chockerande i knooow) då fick jag för mig att göra om hemma.. lol.. att jag aldrig ger mig jag vet ;D så jag började möblera om och ha mig.. och jag måste erkänna att jag är super nöjd nu)
                                                                    (erhm ignorera tvn och juicen lol)





Se va stort och rymligt det vart :D perfekt för lill skurken.. nu har han mer och springa och leka på ^^
han älskar sin nya lilla vrå ♥ Japp Lyckades ÄÄÄÄÄNTLIGEN med designen på min blogg.. alldeles själv!! HAHA det ni ;)
well impressed hu?? jag är super stolt över mig själv lol.. dem där förbaskade stilmallarna och trams är ju bara ett enda stor trassel!! men HAHA jag lyckades klura ut dom och Voila :D kunde inte bli bättre än Bröderna ifrån The Boondock Saints.. världens bästa film.. ♥


Kommentera här: