Intressant Fredag måste jag säga..

Fredagen var ju intressant så det heter duga.. :P Först så vaknade jag upp och var lite halv bakis sådär efter ha varit ute på fyllan i torsdags.. Ludde kom och hämtade upp mig och vi for på lillänge.. Donken först då jag var hungrig som en varg! sen in på glasbanken och sen på Djurmagasinet.. Skalman var tvungen och ha kattsand :D kom hem och bestämde mig för åh ha en liten fest här hemma..  Bjöd hit lite folk.. Lill Thoresson, Melissa, Robert, Chrill och hans kompis Vicky.. Ero-sennin kom förbi oxå :D och så var Ludde och Gabbi här oxå och stefan var här en snabbis.. Vi lyssnade på musik och stojja och skrattade och hade oss.. sen så på nåt vänster så splittrades vi allihopa :S alla drog åt varsinna håll.. Så jag och gabbi drog ner på stråket själva och försökte leta upp alla men det gick inge vidare.. Så jag och Gabbi sket i det och drog upp på G3 men dra mig va det va vidrigt där.. det var varmt och kvavt och folk.. vart tok hungrig så vi drog och köpte kebab.. MMMMM DÖTT DJUR aaahhhh *dregel dregel* ehehe träffade på L.. tsk tsk tsk inte bra inte bra.. får som så svårt åh låta bli honom när jag är på fyllan.. vi stod och myste på där inne på kebab baren.. sen var han tvunegn och åka hem och sova.. TUR som var så fick jag inte min vilja igenom igår och fick hem honom HAHAHAHA ja huvva vilken liten slinka man är igentligen.. och det roliga är att jag pratade med C igår och som jag visste så var han inte intresserad och inte är jag de längre av honom.. visst jätte söt och charmig kille men neeeee... finns för mycket på honom som stör mig *lol* elakt och säga I know.. och dessutom så tycker jag inte som om de är nån idé och skaffa sig nåt om jag ändå ska dra till hösten.. för bort ifrån östersund ska jag så är det bara... Och ikväll kommer Grabbarna Scott & Dan ifrån uk... ååh va det ska bli kulikuuuuul :D :D
 nä kanske man ska få nåt gjort.. dom kommer ju bara om en sån där 6 timmar hihi







Kommentera här: