It never rain but it pours..

Vilken skrumpen dag det varit idag.. tok regnat hela dan.. :( ibland duggar det och ibland öser det ner..



Stoppade visserligen inte Ero-sennin och mig ;D.. Jag tog med mitt livsfarliga paraflax och Vi gick emot väder gudarna.. inte ska dom få vinna heller? ;D *skratt*  Mötte upp Ero-sennin utanför Åhlens.. sen gick vi runt heeeela stan.. och jag med paraflax är ingen bra combo kan jag medela.. jag var nära flera ggr och peta ut folks ögon (>_<) *feelåååt* hahaha det är ju inte direkt så att jag gör det med flit för så är inte fallet.. :P Här är monstret på tork ;D ho ho





ialf... Vi gick nog i varenda affär hahaha träffade på Lilla Lisa :) utanför Sibylla grillen uppe vid time.. ( eller va sjutton den där kiosken heter) blandade några ord med henne för sen skulle hon rusa iväg på skolan.. stackarn var blöt och säkert kall :( förstår väl jag att hon inte vill stå åh pladdra med oss 2 heller.. sen så drog jag och Ero-sennin ner på claes ohlsson där jag köpte en mp3 spelare.. inte den jag ville ha men men den duger så länge ;) orkar inte åh använda min mobil till och lyssna på musik.. batterierna dör ju på 3 röda jämt..  så denna lilla sak är numera en i familjen och full proppad med godis musik :D



hehe Ero-sennin drog med mig in på Åhlens och skulle visa en sån ful liten sak som ska inhandlas sen till Soff & Théfilt grupperna.. tog som tyvärr ingen bild på den fula saken hahaha men det kommer.. däremot så hittade vi nått as coolt :D
 KOLLA SMURFAROOOOOS :D :D :D






Neee.. nu ska jag fortsätta städa köket mitt.. ska ha det gnistrande fint :D så på med mp3 spelare och tjooong!

+ ♥ att nånting RIKTIGT ♥ skojjeliskoj ♥ hänt idag oxå.. *fniss* ♥ men det e min hemlis de ♥



♣ Oh goodness my gracious I hope its not contagious
Although it seems its catching its best not to get careless
Oh goodness my gracious I hope its not contagious
Although it seems its catching its best not to get careless


Kommentarer:

1 Kickan:

skriven

Aha.. nu vet jag vart du bor! :)



Puss till min vän!

Kommentera här: