uhj.. mörk dag idag..

Idag har varit en dålig dag för mig.. har haft en mörk och riktigt deppig dag.. ville inte göra nånting alls idag.. ville inte ens kliva upp ur sängen i morse.. ville inte duscha ville inte städa inte diska ingenting.. försökte peppa upp mig med åh se en star wars rulle som gick på tv 4 idag men inte ens det hjälpte.. och då är det faen illa.. Star wars e ju mina favvo filmer.. hoppa in tillslut in i duschen.. schamponerade mitt hår 2 ggr.. 2 GGR!!! det e faen inte likt mig...  damsög hela lägenheten och tog itur med disken så nu är det rent och fint här hemma.. tog mig ut tillslut med en kompis en snabbis på stan.. uggha säger jag.. höll på åh få multipla ångestatttacker.. det e fasen illa.. träffa Tina.. åh underbara söta Tina ♥ men inte ens det muntrade upp mig.. till och med kompisen min som jag var med reagerade på mitt humör.. han kallde mig deppig.. JAG ÄR INTE DEPPIG fräser jag *lol* jag är inne i min blå period svarar jag snäsigt ;D jag är som piccasso.. för han hade väl en blå period där ett tag?? jag vet faktiskt helt ärligt inte vad det är för fel på mig men ända sen J dumpade mig har jag känt mig nere och extremt låg.. följde inte ens på till vällviken denna helg och där ute är det skoj kan jag medela!  nåt jäkla fuffens är det med mig och min störda hjärna.. O.o aja det blir säker jätte bra det här.. förr eller senare måste det ju vända.. eller??

Kommentera här: