Helg bus :D

Och så kom söndagen.. nu är helgen officiellt slut.. trist men men så är det ju.. Min helg har varit varm och jobbig.. hahaha
På fredagen gick jag först och mötte upp min gode vän Pettson som kom hem tåget ifrån sthlm.. den muppen har ju varit nere och sett AC/DC.. bjöd han på några välkommen hem öl på en jätte mysig liten uteservering på innefickan... sen drog vi på lillänge dom skulle handla inför grillningen på kvällen och jag hakade på för då kunde jag ju ändå handla en sen födelsedags present till Skalman.. Sagt och gjort vi handlade sen skjutsade dom hem mig för jag skulle iväg och fira mor min som fyllt år då.. sen kom Thoresson och hämtade upp mig så drog jag ut till Marieby.. mmm mysipys vi hade det där ute.. grillning och bada badtunna :D

 







Sen kom lördagen.. Hjälpte melissas moster ( tror jag att det var) och flytta.. vilket jag kan lova inte var speciellt mysigt.. först hade jag bara fått sova 4 timmar och 20 min ute i marieby *lol* + en halvtimma hemma då.. sen vart det partajj så klart.. efter flyttningen drog jag ner till jamtlibryggan och hälsade på soffgruppen en sväng.. sen kom Jonas och Stefan och hämtade upp mig och vi åkte på en liten båttur storsjön runt och så... Sen vart det partajj ända till kl 3 då vi gav upp och drog till subway jag och frugan åt och sen gick vi hem och ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz


   ψ  Är hjärtat dumt får kroppen lida.. det har jag lärt mig nu tack vare dig J.. ψ

Kommentarer:

1 Kickan:

skriven

faan vad nice att bada!!! jag vill också!

Kommentera här: