long time no blogging

Jadu... nu var det länge sen man bloggade... kanske liiite för länge sen.. men jag har varken haft ork eller kommit på någe intressant och kladda ner här.. men nu känner jag att jag vill skriva av mig lite för det är så mycket som hänt..

jaha ja vars ska jag börja?? Jag har fått jobb på shell macken här i stan.. woho jobb är alltid bra åh ha.. synd dock bara att chefen diskriminerar mig pga  min dyskalkeli.. det gjorde lite ont inom mig då det faktiskt inte är mitt fel.. det är ett handikapp och inget jag kan göra åt saken.. och sen är det lite roligt... det fanns en tatuerare i stan som jag hade the hotts för där.. jaa enda tills det visade sig att han var nonchalant och otrevlig då fick det vara.. men ialf han är vår stamkund.. hahaha hur komiskt är inte det då??

Jaha.. ja jo Skalman har kommit tillbaka efter ha varit på rymmen 1 månad.. så nu ligger han i mitt kök och äter frulle :D känns skönt åh ha han hemma nu.. speciellt nu när jag inte ska få en roomie längre.. visst jag förstår att det kanske skulle bli jävligt bökigt och dela på en 1.5a.. och jag vill ju absolut inte att vi skulle gå varandra på nerverna och kanske bli osams igen när vi äntligen blive sams efter riga resan... men jag tycker väl ialf att hon kunde ha hört av sig så jag visste om det... inte ett jävla ord utan hon flyttade bara in hos sin nya bästa kompis bara POFF sådär.. sket i åh höra av sig utan att jag fick läsa det på hennes blogg... :( det är respektlöst.. och sen visst jag kanske överreagerade när hon inte hörde av sig som hon lovat när hon fort till uk för åh träffa sin.. BLAH  "nya" pojkvän men hon måste ju förstå att jag var orolig.. jag menar när jag for till uk för åh träffa Gareth då jävlar var hon orolig och jag hörde faktiskt av mig alla jävla ggr hon bad mig om.. men inte kunde hon göra det samma för mig?? varför inte?? förtjänar inte jag samma respekt jag ger henne?? hon kunde minsann skriva till alla andra när hon var där.. men inte mig.. och inte ens nämnde hon mig på sin blogg att hon saknat mig som hon gjorde med alla andra.. alla andra gav hon gulliga smeknamn på och skrev hur mycket hon saknat och hur mycket hon tyckte om dom.. men med mig var det bara negativt skrivet.. sånt gör jävligt ont när jag har saknat henne och oroat mig så mycket för henne.. och detta är tacken??  aja skitsamma.. som vanligt så omvänds allt och jag framstår som skurken och may it so be.. jag orkar verkligen inte tjaffsa och bråka längre.... är för gammal och alldeles för slut i skallen... jag må vara den elakaste f***** som går på denna jord men då får det vara så.. jag orkar inte bry mig alls längre... jag har vänner som bryr sig om mig och som tycker om mig för den jag är..

hmm.. vad mer kan jag berätta?? oh oh jag dejtar en kille :D haha japp chockerande eller hur??
nej inte M han dumpade ju mig för ett tag sen.. men denna kille J är så charmig och söt och har 2 döttrar O.o jag vet jag med barn eeeehh NO men vafaan om man ska tänka så hela tiden så lär jag få gå singel hela livet..
aaawww han skickade nyss ett sms där han frågade om jag ville följa med honom och hans 2 döttrar på cirkus :D
hur gulligt är inte det då?? :P  happ dags och sluta Skalman är på myshumör...

Älska mig mest när jag förtjänar det minst, för det är då jag behöver det mest

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

precis kvinna, Älska MIG MEST när ja förtjänar de minst... för då behöver jag de mest... Du vet att inte jag menade att vara respetlös... Allt hände så snabbt & saker & ting kommer ordna sig till de bästa! I know u lööööve me... LOVE U honey bunny

2 Tina:

skriven

hmm vi bör göra nått åt detta... inte så lätt att läsa är allt är rutigt haha



fölåt vännen:P



kram

Kommentera här: