är det bara jag??

Alltså är det bara jag som blir irriterad på ödets nyckfullhet?? Okay nu gjorde jag detta bara för att jag är extremt uttråkad och förkrossad för att Man United fick rå pisk av Liverpool med 4-1... *suck* det e så inte min helg...  har inte kunnat sova på 2 nätter och känner mig nästan groggy...  och Vill så gärna gärna ner till Sthlm på tisdag då det är St Patricks day.. ja ja helst skulle jag villja fara till Irland.. hohaaa fatta vilket jävla drag det kommer vara där?! dear lord have mercy on our souls.. den gröna ölen kommer flöda och en massa läckra irländare springer runt och är piss fulla.. låter ju som rena rama himelen för mig hahaha
men iaf för å komma till punkten med detta helt ointressanta inlägg.. VARFÖR VARFÖR VARFÖR står det såhär?? och varför får jag upp det om jag vet att det aldrig kommer bli så? Han tycker inte om mig på det sättet... men lik förbannat så kommer ödet där och trallar och sätter min skalle åter i snurr..







Kommentarer:

1 Kickan:

skriven

vart hittade du sidan?

vill också testa!

2 Kickan:

skriven

kärleksjouren,har du den sidan att skicka mig?:)

Kommentera här: