Lördag Guitar hero & alkohol.. Söndag bakfylla AB & Moonlight

Oj oj oj .. Söndagar.. alltid den jobbigaste dagen på helgen.. Bakis är jag.. *urgel* Igår drog jag och Wifey till 2 gemensamma kompisar och drack "lite" och spelade guitar Hero till klockan 6 på morgonen.. sen skulle jag bara låna M´s säng för åh få "vila" mina ögon men vaknade upp mitt i natten av att M ger mig ett njurslag i sömnen.. mm tack det var skönt.. hahaha han är livsfarlig och sova med på fyllan!!! sen däckade jag om och vaknade kvart i 1 med att det känns som jag har en svärd inkört i min skalle.. (>_<) masade mig upp drack typ 1 L vatten hahaha skakade som ett asplöv... sen drog sig jag och wifey hem.. men nu är det ju så att M bor långt ut på frösön och jag bor mitt i stan och jag pallade verkligen INTE gå runt hela skiten så jag bestämde att vi skulle gena över storsjön ;D ut på isen bara.. faan det var hästsläde  och skotrar överallt och folk som åkte både skridskor och skidor och vandrade så då lär den hålla för 2 bakis monster oxå..  Gick förbi päronen mina skrämde slag på farsan och när morsan fick se oss började hon bara tok skratta... ja ja visst vi måste ha sett för roliga ut och wifey såg mest bara yr ut ;D sen drog vi på Pizzaland och och åt pizza... mmm den kalla fantan var kung värd kan jag säga...  Så ända sen jag klev innanför dörren och fixade till katterna har jag nu legat i min säng i mina favvo bakis kläder och tittar på Moonlight.. mm mm mm Mick St John Habba habba han är!! och han är bara miiiin.. för frugan valde Edward Cullens som hennes.. ;P 




he can bite me anyday *rawr*




The Two Monks Tale

Two monks are travelling together on a long journey. They have both taken vows never to touch a woman. One day by chance, they come to a deep fast flowing river that they have to cross and find a young woman waiting there. She is unable to cross and asks for their help. Without hesitating the older monk lifts the young woman onto his back and carries her across the river.

She leaves and the two monks continue on their journey. The younger monk walks silently with growing anger that his companion so easily broke his vows.

Eventually he cannot contain himself any longer and turns on his companion and demands that he explain his actions.

The older monk calmly turns to him and says "If I was the one that picked her up, why is it that you are the one that cannot put her down?"

Kommentera här: