Vad gör man när allt gått åt skogen??

Jag Trodde verkligen över hela mitt hjärta att jag hittat honom... Han fick mig att bli sådär pirrig och fnissig och jaa allt det där jobbiga.. jag trodde verkligen att det var min tur att bli lycklig.. men NEJ NEJ så ska det ju inte vara heller.. Pratade med min underbara vän Zandra och alltså karman vår är ju inte direkt på topp.. och har faktiskt helt ärligt nog aldrig varit det heller för oss 2... faan vad för slags monster var vi i våra förra liv som gjort att vi förtjänar allt detta skit som händer?? Var vi hitlers musor eller han själv?? var jag Himmler eller vadå?? Vad jag än har gjort för elakt i mitt liv så tycker jag väl ändå att jag förlåtits för det nu med tanke på att jag verkligen försöker mitt bästa.. jag ger bort min plats till Äldre på tåg och buss.. jag håller upp dörrar åt folk.. jag försöker och försöker även fast det bara är små saker som för andra är helt självklara saker.. Så förstår jag ändå inte.. Jag har aldrig varit så rar och gullig som jag varit nu på sista tiden... jag tom ler när jag går på stan bara för att jag inte vill se sådär arg och elak ut som alla påstår att jag gör.. Jag försöker verkligen släppa ner på taggarna och bli kramig mot folk.. jag försöker FFS!!! men varför varför varför skiter sig allt hela tiden?? Jag affimerar och tänker posetiva tankar hela tiden.. men lik förbannat så nej.. mitt korthus rivs om och om igen.. Vem jag än sårat där ute jag ber tusen ggr om ursäkt var verkligen inte med min mening.. och om det är nån häxdoktor där ute som gör voodo på mig.. okay i get the frikkin point det räcker nu... Cutt be some slack here.. jag orkar verkligen inte mer.. min posetiva energi börjar verkligen tyna bort nu och utan den vem är jag då? Vad är en människa när den tappat all posetiva energi i kropp och själ? är vi bara ett tomt skal då? hur får man tillbaka det där posetiva igen?? finns det nån tank station där man kan fylla på?? Nej just nu skulle jag Sälja min själ för å få lite posetivitet i livet och tur på både karriär och kärleks fronten..  Nej.. Nu jävlar.. nu får det vara nog med deppo här.. Fasen jag och frugan ska ju flytta ner till Göteborg och jobba häckarna av oss och spara pengar och bara dra.. back packa igenom världen.. och där ska jag ha roligt och njuta av livet... Och inte bry mig om nått annat än mig och frugan.. jaa självklart ska jag ju inte göra illa nån lol.. men bara få försvinna från allt ett tag..  och Ödet.. Dina små hintar hit och dit.. dom kan du köra upp nånstans där solen inte skiner.. för du och jag ska ha en liten disskution sen.. är så jäkla less på att du alltid lockar med saker under nosen på mig och precis när jag ska ta för mig så nääääääääää serru det går inte.. du får inget av detta heller..  Den där jätte söta brittiska pojken som får varenda ben i din kropp å bli spaggetti?! neeee han lockar vi bara lite med men du får han aldrig...  TACK SÅ JÄKLA MYCKET ÖDET!! vad kommer här näst?? ska du inte låta mig bli mosad av en guinness truck oxå?? det skulle ju va ganska komiskt ändå.. gärna när jag precis tänt en cigg oxå.. då kan det stå på min gravsten dog av Alkohol och Tobak :D  klockers fffs.... Nej nu jävlar.. ikväll blir det dregel på hög nivå.. Twilight för hela slanten till lilla mig.. sweet sweet sweet.. <3

Kommentarer:

1 Matilda:

skriven

<3

2 Linda:

skriven

hell yeah wifey :)



It´s on.. :P wohoooo



xxxxxxxxx

Kommentera här: