and so life goes on..

Japp denna Onsdag har ju inte varit som andra *skratt*
Vakna i panik av att jag försovit mig mig för jag skulle på möte idag med ams..
sprang dit och jag fick träffa en sån underbar handläggare som verkligen gav mig hopp om framtiden...

kom hem var deppad då idag var dagen då min älskade prins skulle lämna mig..
Vickan dök inte upp förns runt kvart i 4 och vi for iväg och lämnade lillkillen.. det gjorde så ont att jag grät floder
men detta var för allas bästa och speciellt hans.. att flänga hit och dit mår inte han bra av alls.. och så jag måste tänka på han och inte va så egoistiskt och bara tänka på mig själv att jag vill behålla honom och låta han lida heller...

Vi for hem igen och linda och vicki for på affärn och handlade mat och jag lekte mekaniker och monterade isär
lindas hela dubbel säng.. fy faan säger jag bara vilket helvete.. fuckade verktyg som inte funka *skratt*
tur som var så kom dom sen hem med en skiftnyckel som funkade och jag fick isär hela dubbelsängen i ett nafs..

sen åt vi wifeys uuuuuuuunderbara super mumsiga *drömmer fortfarande om middan* kyckling gryta wok whatever lol den var FAB! iaf.. vi drack lite vin som sen slutade med att vi smällt i oss 3.5 liter vin och vi alla vart på pickalurven och vi dansade och tjoade och hade oss.. precis va vi alla 3 behövde..

Tack Tjejer för att ni finns ♥ utan er hade jag gått under totalt!! Jag älskar er av hela mitt hjärta och själ!!

 

 

Bor nu hos mina föräldrar tills på tisdag då jag flyttar till Göteborg.. wow det kommer kännas så konstigt efter att ha bott här i Östersund så pass länge.. och jag kommer sakna alla så jäkla mycket.. blir alldeles gråtfärdig bara jag tänker på det! men!!! jag kommer ju komma upp och hälsa på och ni kommer ju komma ner och hälsa på!

så vi kommer ju ändå och finnas för varandra även fast jag bor typ 100 mil ifrån...

I love my girls to death do us part! tusen tusen tack för att ni finns.. kommer sakna er mest av alla!

glöm mig aldrig snälla.. för jag kommer aldrig nånsin och glömma er ♥

Kommentarer:

1 Linda Sterner:

skriven

vi har alltid varann , spelar ingen roll vilket avstånd det är!! & snart till våren babe ;)



Love you!"!!

2 Sofie:

skriven

Uff... saknar dig redan... :(

<3 <3 <3

3 kickan:

skriven

Nu fick jag en grop i halsen........ :(

Kommentera här: