Denna torsdag har varit bra.. Vaknade helt groggy runt 12.. förstår inte alls.. jag sover och sover men lik förbannat är jag like trött när jag vaknat som om jag inte sovit på 2 veckor... O.o skitsamma *skratt*

Ringde mor min...min tur och bjuda henne på lunch.. vi gick på Shanghai wok där mina vänner jobbar.. synd dock så jobbade ingen just då när jag var där hahaha min vanliga tur ;D NOT! sen gick mor och jag till Lindex tror vi var där i över en timma... *suck* men jag hittade en JÄTTE fin topp som jag vart alldeles nerkärad i ^^
mor min hittade lite skoj oxå där.. sen gick vi på kapphal där fanns det inte ett skvatt och gjorde det de så var det pissdyrt :P sen gick vi runt en massa på stan hit och dit och därborta.. ;D sen gick vi hem till päronen satt där och självdog en skvätt framför tvn..  ja just det ja.. haha jag köpte mig ett par absolut toksöta öronmuffar idag ;D
svarta med coolt rosa lila mönster på! ser lite ut som en säl i dom men hey jag bryr mig inte så länge jag inte fryser om mina stackars trasiga öron ^^

aaww apråpå blåbärsfyllda marsvin.. Grannen vår var en sån sötnos igår... han kom upp med en film jag så gärna velat se hur länge som helst.. Ponyo aaahhhh u got to love Studio Ghibli.. han är min gud!! ååhh Ponyo var en sån söt film ♥ Så Tusen tusen tack igen Chrill..

 

Kommentera här: