just a manic monday.. ^^

Okay helgens bravader var ju ganska intressanta lol...
Torsdagen bestod av G3 *usch* förstår igentligen inte varför jag ens går dit.. stället suger stenhårt..
men när det inte finns nå bättre så har man väl inge val...

Fredagen bestod av skallebank och bakishet.. hahaha slutade med att jag och Poopy vart tvingade upp på Random mc... Skägget fyllde ju år.. Vi söp som att det inte fanns en morgon dag.. ja huvva säger jag bara..

Lördagen var riktigt mysig.. Var på "dejt" med en av mina närmaste vänner.. han hade lagat mat och dukat upp så fint med levande ljus och rosenblad på bordet och maten var kanuuun.. vi avrundande kvällen med att titta på filmer och bara mysde.. ^^ det var precis vad jag behövde.. få bli lite bortskämd sådär.. inte för att jag INTE blir det av roomie ♥ hon skämmer bort mig så mycket att jag knappt hinner ge tillbaka...

Söndagen bestod av att bara ligga i soffan och läsa 3 boken i twilight serien.. mycket spännande och väldigt farligt då man blir väldigt besatt och kan verkligen inte sluta läsa böckerna.. O.o satt uppe till 5 i morse bara för att jag inte kunde sluta läsa.. hahaha jag såg oxå filmen Me & Marley och jag grät som ett spädbarn.. vilken sorlig film *snyft*

Jag och poopy var super modiga vi satt och tittade på en JÄTTE ruggig film som hette Haunting in Conneticutt den var så vidrig att jag flög upp flera ggr av rädsla.. hahaha det e just därför jag INTE tittar på skräckisar.. blir så jädrans rädd!! sen tittade vi på the boat that rocked bara för att lugna nerverna våra..

Måndagen bestod av att Först kolla på filmen hungover... hahaha vilken sjuk jäkla film.. kanske man ska dra med frugan på en sväng till Viva Las vegas ;D kan ju bara sluta i katastrof så varför inte göra det på riktigt??
sen tvättade jag hela dagen.. ringde doktorn så nu äntligen har man fått en tid :D *YATTA*
Sprang på ett snabbt möte med skolan sen när jag kom hem så
tände jag levande ljus och fyllde badet med badsalt och avslappnande badolja och la en iskall öl i en bunke med is i brevid badkaret till att frugan kom hem ifrån att ha kämpat så stenhårt med åh städa ur sin gammla lägenhet... så lite pampering förtjänade hon stenhårt.. sen lagade jag en mumsig lax middag åt hon och mig :D

sen har det faktiskt inte hänt så mycket mera *skratt*

Ska till och titta på ytterligare en film med roomie nu.. tur vi har en sån dunder snäll granne som lånar ut filmer till 2 film hungriga fruntimmer till grannar ;D


Kommentarer:

1 Syster:

skriven

Aw, låter som bra dagar :D!



Haha aw, vilken söt katt!

2 Kickan:

skriven

Där har du fel! G3 ÄGER! puss till dig... fniss..

Kommentera här: