R.E.S.P.E.C.T

Ack att det är så svårt att få respekt av en människa.. Att ge personen i sig respekt är inga som helst problem för mig.. men att denna person inte kan ge mig respekt tillbaka verkar hyfsat svårt verkar det som..
Jag ställer upp på att personen ber mig om och lite till men inget får man tillbaka och det känns faktiskt jobbigt..
vekt att säga kanske men jag tycker inte det är speciellt svårt åh ge respekt.. sen att det kanske bara handlar om små saker.. att man kanske försöker sitt bästa för att tex inte väcka en sovande person? eller att säga Tack gud va snällt av dig och göra allt det här.. det behövde du verkligen inte göra! men jag uppskattar det verkligen.. men nej inget sånt..
Jag pratade med min älskade Biatch Zandra idag ♥ åh hon kan verkligen få mig att må bra i hela hjärtat och själen.. och hon sa en sån rolig grej idag som fick mig att smile så mycket att hade jag inte haft öron hade smilet gått runt skallen min..  ( hon syftade på en person som hon tycker behandlar mig illa) så sa hon; Säger du JawohlMein Führer varje gång personen domiderar & kräver vad du ska göra? eller ja nåt liknande och jag skrattade så mycket efteråt att jag nog kissade lite ;D faen du är underbar zandra hahaha så underbart att jag har dig! du lyser upp mitt liv till fullo!!
och ja jag känner lite så oxå faktiskt.. säger knappt nej längre.. och jag var ändå Master Jedi i och säga NEJ! till allt och alla.. ;D och satte mig ofta på tvären så fort jag inte tyckte att nåt stämde eller gav ut nåt åt mig.. men nu har jag gått och tofflat till mig rejält och det e aja baja nu! den gammla bitchen Eve är ju näst intill borta.. :(
som på jobbet har jag oxå märkt av det.. så fort chefen säger nåt jag ska göra eller om jag kan göra det ( ja det är helt sant.. chefen frågar snällt om jag har lust att kanske hämta en häst eller sopa eller mata dom.. läskigt eller hur?? ;D) och jag svarar alltid glatt Javisst och traskar iväg och gör det.. dock är det mitt jobb och göra allt det där men sen finns det vissa saker som faktiskt kanske är lite overkill men men det e sånt man får ta!
Men nej den gammla vidriga bitchen finns faktiskt knappt kvar och saknar henne faktiskt..
det är som min roomie säger ibland.. Jag vill att du ska va Eve.. den gammla eve.. och ja du jag kan säga att det vill jag med.. detta måste få ett slut.. kan inte hålla på såhär längre.. snart kommer jag väl att sluta som Jim Carrey i mina jag och Irene.. O.o bli skitzo och skapa en helt ny personlighet.. dock skulle jag inte gnälla om jag fick en "Hank" personlighet.. då han är ungefär som jag var förut ;D
Nä nu hoppas jag på att det ska bli en vändning snart innan jag går sönder i små bitar av att tiga och Le och nicka ja hela tidn...

Kommentera här: