First day at BMEC

Jupp.. Resan gick faktiskt otroligt bra.. chockerande i know.. Visst jag var tvungen och kasta lite kläder jag packat ner då väskan gick på över 16 kg tsk tsk tsk inte bra.. och Ryanair har en vikt gräns på 15 kg men har man typ 15.7 kg så gör det inget så länge du håller dig under 16 kilo.. och så fick det bli.. jag kastade byxor och strumpor och nån tröjja för de vägde för mycket.. :( men jag får helt enkelt köpa nytt... det är ju som sagt värt det för jag är i UK! bästa landet i världen :D Så iallfall.. Flygresan gick förväntansvärt bra med tanke på att det knasat varenda gång jag ska flyga nånstans :P och när jag väl kom fram till Standsted så var det bara att gå och plocka ut min bussbiljett Mrs Dawson köpt åt mig och vänta.. jag kom fram 11 på morgonen ( engelsk tid) och bussen skulle inte gå förns 1:30 så de va lite drygt att vänta så länge men oj vilken tempratur skillnad det är här och hemma.. här är det kanske runt 10 + och det e svalt och skönt.. inte kallt alls..  och lite konstigt regn här hehe men jag diggar regn så det gör inget ^^

Mrs Dawson plockade upp mig i Thetford och skjutsade mig på Tesco's för och kunna handla lite mat så jag kan överleva hehe sen åkte vi till Stallet.. och ja du det e mycket nytt som hänt här medans jag varit borta kan jag ju säga.. så det e lite svårt och komma in sådär.. men med tiden så kommer jag kunna detta lika bra som det andra första gången...
ja vad mer kan jag säga.. Jo min första dag i dag på jobbet.. va inte direkt tungt som jag hade för mig.. kan dock ha med att det e 3 andra tjejer här.. 2 bor jag med (X___X)
en 19 årig Svensk tjej som kallas för Alex.. och en 28 årig Ungersk tjej som heter Rita.. dom har ju funnit varandra så det e skönt så jag kan fly undan i mitt rum och vara för mig själv som jag gillar mest..
finns bara 1 person som jag kan bo med och det är min Ängel.. för hon känner mig så pass bra och vet hur jag fungerar.. iaf.. Kul och träffa Lite bekanta ansikten både på häst och människor.. och jag fick äntligen träffa Claire igen.. världens underbaraste människa kan jag medela.. ååh vilken mysig kvinna det där är.. hjärta av oj jag vet inte.. vad är det dyrbaraste som finns?? diamant? oh well.. Du förstår nog vart jag vill komma.. :P
WOW det är lördag idag och det känns verkligen inte som det.. känns som om det är vilken vardag som helst. och ingenting händer här för Mr & Mrs Dawson ska iväg i morrn bitti på tävlingar.. och jag får inte följa med *WWUUUÄÄÄÄÄH* jätte ledsen över det.. :'( men hoppningsvis så kommer det i framtiden att dom tar med mig igen...
Just jävlar Vi har 2 st vidriga stora kinesiska Gäss här.. huga maruga säger jag bara.. dom har jag inte saknat.. jag har döpt hanen till Hitler och hans lilla Dam för Frau Braun.. därför han attackerar ALLT! och han högg mig i vaden idag O.o psycho bird!!
här kommer lite sommar bilder ifrån Bardwell Manor Equestrian Centre Så ni får se hur det ser ut där jag lever och jobbar...

Kommentera här: