Horoskop...

Jag har ju som alltid haft dille på horskop och stjärntecken osv.. och läser ofta mitt horoskop på nätet eller i tidningen.. och så hittade jag en sida där det stod lite om just Vattumannen som jag tyckte lät som så himla likt mig som jag är ( eller ja som jag hört jag är från folk *skratt) och det roligaste är ju att Macgyver min HJÄLTE är vattuman HAHAHHAHAA bara sååå awesome :D och chocken va ju att Bobban Marley va vattuman de va ju lite skojjigt då jag lekte han med Ängeln min med mina Gardiner
;D Ja maaaaan <-- med jamaica accent..
och sen om man får va lite tantsjuk sådär som gammal tant :P så vart jag lite glad att min favvo i ESC va Tvilling.. han är född på min mors födelsedag den 11 juni.. ;D  mmm NOM NOM *slurp*

Vattumannen (Aquarius)

20 januari – 18 februari

Vattumannens stjärntecken har som symbol två parallella vågiga streck. Dessa symboliserar dels vattnets vågor, dels vågorna i elektricitet.

Du är en originell och mångsidig person. Allvarsam på ytan men pratglad och spirituell tillsammans med dem du känner. Du har många vänner men få riktigt nära. Det är svårt att komma dig inpå livet.

Eftersom du är så upptagen av dagdrömmar och funderingar glömmer du ofta att sköta den praktiska delen av tillvaron.

Din rättframhet och eviga optimism gör att man bara inte kan tycka illa om dig!

 

Planet: Uranus
Element: Luft
Tillstånd: Fast

 

Kända vattumän: Bob Marley, Rutger Hauer, Richard Dean Andersson, Oprah Winfrey

Stjärntecken som Vattumannen passar ihop med: Väduren, Tvillingarna, Vågen, Skytten



Kommentarer:

1 syster:

skriven

Inte så tippat att du skriver ett inlägg om stjärntecken ;P

tycker fortfarande du borde läsa om astrologin, din födelsekarta.. för det är ju sååå mycket mer detaljerat än att läsa om sitt Soltecken ;).



Jag vill göra en stjärnteckenreleterad tatuering framöver... antagligen med fiskarnas tecken och så kanske oxens och jungfruns så att man får in min måne och ascendent i det hela<3

isåfall hade ju du haft vattumannen, vågen och lejonet D: coolt.

Kommentera här: