Strul Strul och ännu mera Strul

Jajjebox.. då var det lördag kväll och dagen har varit ett helvete kan jag säga.. Strul hit och strul med stort S dit..
men nu äntligen är allt fixat och jag kan äntligen andas ut.. tack vare K din ängel du har räddat skinnet på mig jag är dig evigt tacksam.. ♥
Japp va mer kan man säga.. Jadu jag har nu varit hemma i Östersund i lite mer än en vecka och det känns ju inte som att jag varit borta i 6 månader då det fortfarande är drama på högsta nivån i denna stad.. tjaffs och anklagelser till både höger och vänster.. och bitchslapps och cat fights på dagis nivå och blaaaah! är så less...
längtar till jag flyttar till england nästa fredag.. slippa all detta trams..
min lilla Ängel har varit så söt och hjälpt mig rensat ut min källare så nu finns det plats och fylla på med mer ;D
haha närå skämt åh sido.. det ska få plats med hennes grejjer oxå så det är inte bara mitt...
Lördag idag och det har varit en riktigt mysig kväll... ätit dunder mumsig middag med päronen
och till det hade vi rövin mm nom nom :D
och efter maten satte vi oss i soffan och tittade på Melodifestivalen..
Är kluven till tusen måste jag erkänna..
Låten som vann med Anna är ju helt fantastiskt bra..
men min röst var faktiskt på Timotej.. tyckte deras låt va så himla
svensk och ta detta på rätt sätt nu men patriotisk,
med dragspelen och fiolen och flöjten.. va som jämtland all over again :D

men samtidigt så tycker jag Jöbacks låt med..
Aja vi kommer iaf åka på råtorsk i Norge av inte mindre än Norge själv..
Deras bidrag är såååååååå fantastiskt.. och för att inte nämna att sångaren
är så himmla LÄCKER hahaha jag är inte direkt ett norge fan
men Damn Boy u look good *drools*
Så kan det möjligen vara så att Norge kommer vinna 2 ggr i rad? har det nånsin hänt??
Jag vet bara att jag kommer få det jobbigt när jag kommer rösta på både på sverige och norge hahaha
och då befinner jag ju mig i england så jag kan rösta på sverige ;D *power*
Japp då va både passet fixat ska hämtas ut på måndag och biljetterna är kirrade inför resan.. nu är det bara fjärillarna i magen som dansar bugg och Marengo i magen som måste ta och lugna ner sig lite hahaha nervös till tusen..
My Life has just begunn and so has the big adventure..
UK here i come again!

Kommentera här: