Looooog time noooo write..

Oj oj oj det va då lääääääänge sen sist jag bloggade.. och skulle jag blogga av mig nu så skulle det bli ett 13 sidor långt inlägg.. så jag kan ju bara ta en väldigt låååång historia kort..

Vad har hänt sen sist??

Jo jag bytte jobb.. och jobbar nu som personligassistent åt en väldigt härlig äldre herre!


Jag har skaffat mig världens bästa pojkvän ( jag vet alla säger så om sin partner lol)
men jag säger inte alltid det och det e för att jag aldrig känt så förns nu!
Han är den jag vill ha för alltid! han är den jag kan se mig leva resten av mitt liv med!
han är den jag kan tänka mig att klä på en vit maräng klänning och snubbla nerför altargången för!

He is the one :D lätt som en liten plätt!
hmm..vad mer finns det och berätta? oj det e så mkt att jag inte vet vars jag ska börja..

Denna dag har ju varit intressant måste jag säga hahaha
får blogga mer om den senare för just nu är de en hemlis som vilken minut som helst kommer spricka! ^^

 

 

I Miss u Hubbz n LOve u loads ♥ x x x x

Kommentera här: