Födelsedag No. 2 i London..

Eftersom allt redan var bokat innan jag och J bröt upp så kände jag att jag inte kunde låta biljetterna bara ligga där.. så jag bestämde mig för att fara ner.. vi e ju trots allt fortfarande bra vänner.. plus så ville jag se mina födelsedags presenter han givit mig hehe.. ( sneaky i know ^^ )

Så eftersom min födelsedag redan varit så fick jag öppna mina presenter redan på fredan när jag kom ner..
och det va ju som inte dåliga presenter heller.. vilket kändes lite kymigt sådär eftersom vi inte är ett par längre..

Men iaf.. Jag fick ( här kommer den lååånga listan hahaha)

1:
Fick jag min väckar klocka jag så gärna ville ha ♥


2:
Beyoncey´s nya Parfum ^^




3:
Till min Star Wars Samling.. En Darth Vader :)



3:
Min Älskade Eddie Izzard ♥
( Alla hans Dvd:er aaahh HEAVEN)



Av Mig fick han en Meerkat som han så tycker så mycket om.. och ett par guld/ Diamant örhängen då hans gått sönder.. och glad vart han :D

Lördagen bestod av klippning av håret.. ( peter pan frisyr :D ) och Bio besök.. vi såg Tangled ( disneys nya) åh den va KANUUUUUUN!!!!




Söndagen bestod av ( som vanligt) en tripp till Camden Town.. ( shoppin tur stod på listan!)
Inhandlade ( vad jag behövde hahaha)

1: En ny väska och plånka då mina sjöng på sista versen :P



2: En ny tröjj jacka då jag bara äger 2..



och sist men inte minst fick jag som överasknings present..
EN NY MOBIL! TJOHOO!! ♥



Så jag kan nog säga att jag haft ett jäkla lyckat födelsedags år HAHAHAH
men fy och usch va bortskämd jag blitt..
men kanske va det min tur att bli det oxå??

Kommentera här: