Film tips!

Har nyss sett filmen Rio

Och jag måste säga att den va mycket bättre än jag trodde!!
jag skrattade jätte mycket och de va spänning och faktiskt inte så mycket sorligheter (iaf vad jag märkte av)
Rekomenderar den skarpt till den som inte sett den!!

Vad mer kan jag berätta??
Denna helg har ju varit ett skämt mest.. :( G har börja dricka igen och hårt och han är dryg och klängig och rent utav jobbig som FAEN! *urk* och respekterar inte alls vad jag säger! och säger jag NEJ till han så blir han sur och arg.. AAAARRRGGGHH jag vill bara puckla på han när han är sådär.. fel och respektera ett NEJ! och inse att jag inte tänker "mysa" med han.. HELL NOO jag har ju J! men G verkar inte fatta de eller så är han så jävla trögfattad att han bara ignorerar de..

12 dagar kvar tills jag lämnar detta ställe i 2 hela veckor... och jag kan medela de kommer bli KUNG värt!!
ut på äventyr igen *LÖÖÖÖÖVELY* som jag har saknat de!!
och denna gång får jag ju sällis av min lilla babe :D ♥

Hmm.. fast nu efter jag sett denna film vill jag iväg på äventyr till Rio hahahaha och gå på Carneval!
kanske kan jag övertala min lilla Ängel och hennes hubby att fixa bebis vakt så vi 4 kan dra iväg till Rio på lite carnival äventyr :D  Vad säger du?? hehe ;) *hint hint*

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

meeen då,.,.. Så rehab var lönlöst???

Sjukt trist att de ska behöva vara så där :(

Du får se till att flytta snarast!



YAY, carnival hahaha ska vi ha sån där carneval outfit också.. a´la fjädrar o guld underkläder ;)

kanske ska se filmen först??



x x x

2 Evey:

skriven

Klart som korvspad att du ska se den filmen!! du kommer att älska varenda minut av den!!



Ja rehaben va nog helt i onödan.. :( vilket känns trist! och jaa packa väskorna fort nu!! hoppas på ett litet hopp att jag och J får nått snart annars vet jag inte vad jag gör :(

x x x

Kommentera här: