Sakta men säkert.. :P

Har varit ett busy little bee :) Fixat håret ( nästan klart bara dom rosa slingorna kvar :P )
Klorna fixade, klänning inhandlad nu e det bara ett par sommar pjuck som måste inhandlas men de får bli i London :D
Såååå 4 dagar kvar tills London YAY och sen e det bara 6 dagar kvar tills THE BIG ONE :D
Jag längtar så mycket att jag tror jag kreverar långsamt!! kommer bli så KUUUUUL!!!
massor massor med ävenyr för hela slanten :D *Yahooo*

Ah har oxå kollat på en massa film :)

Water for elephants = inte imponerad! inte alls... tror boken är bättre..

Little red riding hood = Eh No no no hur kass som helst!

Just go with it = AWESOME!!! :D *älska* hur bra som helst!!

The switch = ursöt och jätte charmig :D

The Rite = Neee den va kass.. synd då Anthony Hopkins e master of skräck!

Priest= EH NO!! sorry men neeeee präster som slåss med missbildade vampyrer?? *PMSL*

Rio = ♥
tror inte nå mer behövs säga :P

The Hangover 2 = Det va för mycket i denna! inte alls lika bra som den första!!


Tror de får räcka mer filmer hahaha

oooh nått annat roligt att berättta!! I morgon 14 juni händer nåt fantastiskt :D
Jag och J firar 1 år tillsammans :D Kan fortfarande inte fatta vilken tur jag haft!
visst han går mig på nerverna mesta dels men ack va han gör mig lycklig och fortfarande ger mig fjärillar i magen I LUV LUV LUUUUUUUUVS him

Min underbara MAN



Kommentarer:

1 Tirja:

skriven

Underbart ^^ Jag vet hur det är, min går mig på alla nerver jag har, men han är mitt livs kärlek också! ^^ Det är en underbar känsla <3

Kommentera här: