Stanna tiden??

Jag ska tamefaen uppfinna nån slags timer som man kan ha för att stanna tiden i minst 24 timmar.. så när det händer nåt så roligt som att min bästaste bäste vän kommer upp på snabb besök över en helg vill jag gärna kunna stanna tiden så jag kan få spendera mera tid men na.. har ju saknat henne så ♥

Helgen i övrigt har varit helt fantastisk :) har inte skrattat och mått så gott på väldigt länge.. Tack min underbara vän för att du får mig att må så bra i själen!!


Fredagen : Vaknade och va alldeles sprattig av att veta att Linda skulle komma om några timmar..
resan till Liverpool flygplats åh andra sidan va ju mindre kul hahaha det va jag och G och hans mor..
och ingen av oss visste vars vi skulle så bara det va ju ett äventyr ;D
men sist men inte minst kom vi dit och hämtade upp Ängelen..
Hem for vi och drog på hörn gatu shoppen för inhandling av ALKOHOL!!!
söp så det stod härliga till :D sen gick vi ut på en nattklubb som heter Bamboogie..
Dansade och hade hur kul som helst till klockan va runt 4 då vi drog hem då alla va trötta och slitna hehe..
G gick och la sig ( som vanligt hehe) medans jag och L stannade uppe och festade vidare till runt 6 tiden på morgonen.. vi pratade bla om Att min Kärlek inte alls va nå vidare snygg.. VILKET HAN ÄR!!! sen efter gick vi och sov ZZZZZzzzzzzz

Jag menar hur kan man inte tycka denna karl e läcker som satan!!! *Nom nom nom*




Lördagen: G väckte oss runt 10 tiden och jag ville bara dööö.. hahaha en sån baksmälla har jag inte haft på väldigt länge.. huvudet snurrade och kroppen va helt nackad!!
vi skulle ju ner på stan så vi kunde göra våran Vänskap tattoo som vi gaggat om så länge..
så ner på stan och sen in på tattoo studion och satte oss ner och väntade och sen va det vår tur..
på någe sätt är bakis tatueringar mer smärtsamma än nyktra hahaha men som tur va har jag så mycket underhus fett så smärtan e knappt nada.. ( Tjockis for the win :D )

Jag satte min under nyckebenet och Linda satte sin på fossingen :)

 

Sen efter tatueringen drog vi till puben och tog oss några pints för att lindra bakisheten hehe

sen va det bara att släpa runt L på stan så hon fick shoppa det hon behövde.. som ett par nya pjuck tex.. lol

och make-up till tanten.. sen drog vi till China restaurangen och käka buffe :D mmm YUMMIE!!

sen efter det va det ju bara att ta sig hemmåt och sen gå på shoppen och inhandla mera alkohol.. lördan skulle ju intas så det va Lindas sista kväll *snyft* vi drack tror jag för både England och sverige tillsammans..

G vart på tok för full och däckade vid 10 snåret och sov hela natten.. hahaha

jag och L va pepp och drog ut.. stannade inte ute så länge då G´s mor skulle hämta upp oss kl 7 på morgonen för att skjutsa oss till flygplatsen..

Söndagen: Vi åkte till Liverpool och jag vinkade av linda och kämpade för att hålla det blöta vattenfallet torrt..

även det så hissen på flygplatsen pimpad med en snygg Pizza ;D *LOL* hahahaha sorry kunde inte låta bli!!

sen va det hela vägen hem för min del.. "sov" mesta delen då jag ville va lite för mig själv för att sörja..

När jag kom hem gick jag upp till sängen och stannade där hela dagen och kvällen.. för mig själv..

va rätt skönt då när man är lite ledsen sådär vill man gärna va för sig själv och få sitta där i mörkret och bara va.. ( även fast jag hade offrat mitt vänstra ben för att ha haft L där) men men förhoppningsvis så får jag träffa henne snart igen :)

 

Du goa underbara vän! hon skämde ju bort mig nå så fruktansvärt!!

Jag fick ju presenter!!!!!

Jag fick 3st Marabou mjölk choklad kakor (1 gick till G´s mamma för hon va så rar och skjutsade)

Fick BEA SÅS!! AAAAHHHHHH *svimma* som jag har saknat det mmmm bästa som nånsin uppfunnits!!

Fick en jätte fin Elektronisk foto ram med jätte fina bilder hon lagt som ett minne av oss :)

och så fick jag armens läppbalsam ( bästa för läpparna AB)

och självklart en Tjej tidning hehe då hon tyckte jag behövde komma ifart med svenska modet el nåt?!

 

 

 

Så det första jag gjorde va och gick ner till köket och fixade mig en stoooor tallrick pommes och ett berg av bea sås och satt i min säng och mumsade och läste Dam tidning :D det va mitt sätt och sluta sörja!!

 

Tusen tack min underbara goe sötnöt och bästa vän för en kanuuuun helg!

Nästa gång ta med karl så kan ni stanna längre än 2.5 dag hehe ;)

Miss and love u ♥ x x x

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Ooooo hahahahaha såååå bra skrivet :)

japp precis så var det :)

Men vi ses soonisch weweeee <3



xxxxxxxxxxxxxx

Kommentera här: