Ugh.. Svårare än jag trott..

Okay detta är inte så enkelt som det va i början.. och jag har verkligen fått in min abstinens nu.. 2 dar i rad har jag suktat och längtat och bett om en cigarett! problemet e ju dock att jag tror inte den kommer smaka lika fint som jag minns att den gjort.. det e ju som lite synd att man inte kan ta en cigg och så får man provsmaka så man kan säga till sig själv att .. AAh I Told U So... men jag är så livrädd att den ska smaka så fint och jag ska bli sådär harmoniskt lugn.. den där underbara känslan man får när man röker en cigg...
Så jag antar att det bara är att hålla igen och kämpa på... men de e svårt när man inte har någe stöd från nån! jag menar J röker ju inte så han vet ju inte alls vad jag går igenom.. hans päron röker så de går ju inte att fråga dom då dom säkert i denna minut just tände en cigg hahaha så det e tufft och kämpigt..

Annars mår jag mycket bättre.. har inge illamående längre.. och buksmärtorna kommer och går bara..
men jag kan inte stå eller gå speciellt långt innan jag blir light headed och känner att jag ska svimma...
har inte heller nån aptit.. e hungrig men inte sugen på nått.. och jag får bara äta fin kyckling, lax och torsk! HA!
jag förstår de inte!! jag äter ju fasen lika nyttigt nu som Poopy gör konstant! och alla som känner mig vet att jag är ingen nyttighets människa! OH NO NO NO NO! jag diggar min sushi och min pizza hahahaha
men inte ens nu kan jag känna suget av det.. utan suget efter en god Lax och potatismos tex.. WTF?! O.O
va e det för fel på mig????????

AJA jag kan ju berätta att jag känner mig lagom snygg på mornarna.. *ugh* e glad att J börjar 4 på mornarna så han slipper se mig! jag lovar jag överdriver inte!! såhär känner jag mig!!

 



Oh La la la.. Snyggve.. Jag vet...

Kommentarer:

1 linda:

skriven

men lite onyttigheter kan väl knappast skada? man behöver ju inte överdriva at nåt håll. . inte så tidigt heller. . ja menar v fick ju reda på att hon väntade sin minsta efter 2 månader lol! :-) sen förstår jag att det är sjukt svårt! speciellt när man inte får! men tank bara på allt som vantar ;-) <3

Kommentera här: