What the Flarn??!!

Okay jag är inte ett fan av den nya blogg.se
Den suger fet stock i min smak.. varför ändra på vinnande koncept???
Nu är den ju helt kack!!
Okay vart ska jag börja.. denna lördag har varit ett stort skämt.. sämsta dag jag haft på länge.. bara motgångar och dåliga nyheter.. börjar nojja ut oxå så icke bra.. tur det bara är 5 dagar kvar tills jag ska fara ska bli super skoj.. stressigt värre dock.. hade gärna stannat längre och träffat vänner och familj.. men men de får bli nästa gång.. hoppningsvis kan J hänka på oxå.. Han har ju aldrig sett sthlm mera än Arlanda.. så det e ju inte så mycket att hänga i granen.. sthlm är otroligt vackert på sommarn.. speciellt gammla stan :)
Och tack vare min dumma förskyldning och kraftiga nysnigar har jag nu fått en spricka på ena revbenet och är på bed rest för att vila upp mig så mycket som möjligt så jag är en pigg mört i sthlm.. inte så lätt när vädret vi hade idag bestod av skyfall och åska så kraftig att huset skakade och taklampan i vardagsrummet börja skaka.. Plus att jag är livrädd för det där att jag hoppade till varje gång vilket resulterade i en massa lidande.. Men jag har bestämt mig för att va i bra skick så inget att oroa sig för ;)
 
Träna upp levern må jag göra oxå.. Mouhahaha
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

nej men honey bunny då!! Varför nojja ur??
Jag förstår att de må kännas sjukt jobbigt att vara sjuk!! Jag är själv livrädd att bli smittad av svägerskan som är tokförkyld!! Men ta de chill.. Vi har en lgh till vårat förfogande så vi tar de som de kommer.. om vi måste ta de lite lugnare så måste vi.. Inte hela världen.. Så länge jag får konsert, ta ett glas vin o snacka om allt o inget med dig så är jag nöjd ;) Sen om vi sover läääänge o vilar ut emellan åt är lugnt för mig! ;) krya på dig nu!! xxxxxxxxxxxx

2 Mamma:

skriven

Attans förkylning men vad har hänt som du skriver om? Syns snart:-D kram kram

Kommentera här: