Your exotic! Like a pineapple...

Ja då har jag gjort mina första 2 pass som vakt och dörrvakt här i England..
Mycket intressant måste jag säga..
Var iväg och handlade en Kostym.. Va tvungen att ha svarta kostym byxor, vit skjorta, svart slips, och svat kostym jacka.. såg lite ut som man in black hehe... chefen ringde tidigt i lördags och undrade om jag ville jobba som dörrvakt på en privat fest mitt inne i London.. det va nån för fest för nya James Bond filmen... Solen sken och det va varmt och skönt så visst tänkte jag... no problemo.. For dit höll på att svettas till döds..
festen skulle börja kl 7 och 900 gäster skulle komma... kl 7.30 började det dugga..
efter det kom spöregnet...

Jag intog min plats innanför entrén ( tur som jag hade ;P ) och välkomnade alla gäster som kom in..
min röst dog runt 11 snåret av att säga Good Evening Sir el Good Evening Madame till 900 gäster med ett léende
tog död på min stackars röst.. hahaha för att inte tala om mina smileband.. tror aldrig jag smilat så mycket i hela mitt 28 åriga liv! Jag öppnade dörren och Sa Good Evening Madame till Underbara Judi Dench ♥
Åh vilken kvinna!! Så söt och så charmig!! och hon gav mig ett leénde och sa hello... ( trodde dock inte att hon va så kort som hon faktiskt var) hon ser längre ut på tvn...




Sen kom Daniel Craig.. Han tittade inte ens på mig och sa inte ens hej.. snobb.... ville karate sparka han i bakhuvudet.. det är ju för hans skull vi var där! lite tacksamhet kan ju inte döda han eller???
Han va ju smal som en sticka.. riktigt läskigt okay att kändisar är smala men är dom sådär smala i verkligheten usch då vill jag inte jobba med dom.. lär ju sluta med att jag kommer trycka ner en fettig kebab ner i halsen på dom!

 

 

Runt 10 tiden var det dags för lilla Damen Dench att fara hem och jag va artig nog att be henne stanna inne tills vi hade en taxi till henne och bad henne ta med ett paraply jag hade fixat åt na så hon inte skulle bli dyngsur.. och hon sa Oh Thank you! your so sweet och gav mig ett stort smile :D

Det va ljuspunkten på hela kvällen kan jag säga... inte varje dag man får höra någe sånt ifrån en sån högt uppsatt människa!!  efter hon farit tog det inte lång tid innan herr James Bond själv skulle fara.. så jag bad han snällt att han kunde vänta tills vi visste att hans body guard hade bilen framme och ett paraply.. istället så mumlade han någe och stormade ut igenom entrén dörrn och nästan mosade den stackars diskplockarn... och så hade han mage och skratta åt det.. han tyckte han va skitrolig som nästan fick den stackars unga pojken under hans pallar med glas han hade i händerna.. :( usch rätt åt Daniel Craig att han vart blöt av regnet.. vidriga snobb!!

 

Runt 2 tiden var shiftet klart och vi alla hoppade in i bilen och for ut mot Tower bridge.. 3 timmar innan nästa shift skulle börja.. 20 minuter sömn fick jag i chefens baksäte.. 5 på morgonen var det bara att byta om dags att fara in och sköta The Queens Diamond Jubiliee...  13 timmars monster pass i spöregn... det va fruktansvärt...

Men jag gjorde det.. efter 36 timmar fick jag äntligen fara hem.. va så slut som artist att jag nästan svimmade i hallen så fort jag steg in..

Skulle jobba 5 timmar senare på Coldplay konsären men fick ringa chefen och tacka nej.. jag låg med hög feber och fötter stora som fotbollar.. :(  Skit trist men jag kunde inte ens gå själv.. Tur jag hade J som tog hand om mig...

Fötterna är numera nästan tillbaka till sina normala storlek och febern har sänkts sig.. dock e jag fortfarande förskyld och har stora blå märken i ryggslutet... O.o skumt.. aja bara vila upp sig till chefen ringer om nästa pass.. :D tror denna sommar kommer gå fort.. har ju hela Olympiska Spelen att jobba oxå!

Sen i agusti åker ju jag till Stockholm för Coldplay Kosert med Linda! kommer bli kul.. kommer bli som att släppa ut en ko på grönbete hahahahha tur jag har mina Door supervisor level 2 kurs avklarad så jag kan brotta ner na om hon blir för onykter MOUHAHAHAHA :P

Sen kommer ju Linda och Kaa hit för en mini semester! hit till underbara London.. vi ska festa, shoppa, turista som tusan!! och för att inte glömma underbara sena BBQs i min trädgård här.. :) sena sommar kvällarna med ljumm värme och ljusa nätter! kommer bli KUUUUUUNG!!!!  bästa året på länge...

OH YESSSS!!

Kommentarer:

1 Mor:

skriven

Riktigt coolish tycker jag, min dotter bland kändisar och så hennes falkögon skyddar dom snobbiga men också dom trevliga. Judi Dench är en vacker kvinna också.



Kramkram

2 Linda:

skriven

yay äntligen nytt blogginlägg :D



O massa att se fram emot !



<3

3 Anonym:

skriven

Tänkte skriva om det när den är tvättad och hon kan ha den på sig så man kan fota det :)

Kommentera här: