Aye im yer lepricaun

Har inte så mycket på hjärtat att skriva ner faktiskt..  Har inhandlat en lång varm hoodie
och en halsduk så nu är jag varm och go i höstrusket :) har fortfarande inte hittat
en frisyr att klippa :( har blivit så jäkla petig av nån skum anledning..
Skulle behöva lite råd och hjälp så har ni nå ide eller tips så komsi komsi dom är hjärtl7gt välkommnande! 
Sista passet för J i morrn innan han går på en veckas semester.. den enda tid vi kommer få tillsammans innan jag går tillbaka på jobb.. schemat jag fått är inte att leka med kan jag säga.. Jobba november nästan varje dag och 22 dar på raken i december så de ger inte mycket tid för julklapps shopping :Dock vet jag på ett ungefär vad jag ska ge han.. verktyg hihi de kommer han digga ^^ 
Dock är det bara bra att jag har dessa mördarpass framför mig då vi planerar en trevlig liten tripp den 17 mars.. Där alkoholen flödar hgrönt och shamrocks och lepricaunsoch regnbågar.... Har du gissat rätt än?? jaaaajjjeeeebox Irland here we come.. tur de bara blir en helg då j och jag ska kämpa för att få med Chrille.. ryhopnol ligger högt på listan.. drogar ner han och när han vaknar står han på dublins flygplats mouhahahaha
och eftersom de bara är en helg behöver både chrille och linda va borta från lill prinsessan och kissemjauserna så länge heller >^^< dessutom är irlands så pissdyrt oxå så en helgs supande lär göra oss panka ändå hahaha men kul ska de bli kan knappt bärga mig!! och för att inte tala om utklädningen den kommer bli super!! får ta igen lite extra då jag inte kunde komma hem te ösd för halloween :( felååååt ill make it up 2 u Linda i promise ;)
 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Yay :)
U better!! :)
xxxxxxxxxxxxxxxx

Kommentera här: