Heeelllluuuuuuuuuuu

jaha ja då va det dags igen... har varit skit dålig på att uppdatera *skäms på mig*
Har inte hänt så jäkla mycket i mitt liv hahaha
 
Min Security ID bricka har ÄNTLIGEN anlänt så YAY för mig hahaha
 
 
Så nu kan jag äntligen kalla mig för en äkta security Guard el Security Officer...
 
 
Försökte oxå färga håret mörkbrunt nästan sådär chocklad brunt och ha som grund.. men mitt hår gör ju inget annat än och bråkar med mig!! det bruna tvättades ur av nån sjuk anledning då det va färg och inte toning..
Så jag gick och köpte hårfärg då jag vet mycket väl vilken färg som fastnar stenhårt på mitt hår... RÖTT!! så rött att lilla sjöjungfrun skulle blitt avis ;)
 
 
And guess WHAT!!! inte faen tog det... och ändå använde jag mig av 2 paket.. :( cant win... så nu är havla uppe håret rött och läckert.. medans resten av halvan är en slags mes ljus guld brunt x____x
och jag vet inte vad jag ska göra... lusten att klippa av skiten är STOR!!! 
Saknar mitt korta hår.. dock saknar jag inte allt jäkla jobb med det.. man borde tycka att kort hår är lättskött...
Men det är det INTE!!! 
 

Har oxå tänkt till ordentligt och har bestämt mig för att inte ansöka om brittiskt medborgarskap... vill behålla mitt 100% svenska :) man ska ju va stolt vem man är och vart man kommer ifrån även fast jag inte bor där...

 

Börjar bli kallt här nu.. :( och de värsta är alla löv som faller av träden... får dom att se så döda och nakna ut.. skit trist och för att inte tala om regn... och åter regn.. vilket gör det svårt när jag ska tvätta då jag lever på stenåldern och torkar all min tvätt ute i trädgården :P skulle kunna mörda nån för en torktumlare kan jag ju medela men de finns ingen plats för det i köket ( där av nån skum anledning finns min tvättmaskin) håller med Linda där,,, WTF varför sätter dom tvättmaskinen i köket?? visst vårt badrum är inte så jäkla stort och skulle aldrig få plats en maskin där inne.. jag själv får knappt plats där hahaha

Höll mitt löfte och testa LCHF dieten en månad.. funkade till en viss del tills jag vart ska vi kalla de dödssjuk O.O tror inte min dinosaurer kropp klarar av sånt där... min kropp och jag funkar ypperligt med att äta allt jag vill äta dåligt eller bra.. dock självklart ska jag inte sitta där och trycka i mig feta pizzor el fish n chips och sen inte röra på mig... no no ska faktiskt... EMBRACE YOURSELF pilates :D och J har hämtat hit hans cykel så den ska de jobbas på ^^ måste bara lära mig traffik reglerna....vill ju som gärna inte bli påkörd eller mosad av en bil eller nåt sånt...

Kommentarer:

1 Linda :

skriven

Ha ha weweee du är för skön!! Skön bild:D super snyggt med rött synd att de inte lyckades helt..men vänta nån vecka o färga igen?? O bra där du ska vara nöjd att du är svenska xxxxxxxx

2 Anonym:

skriven

Grattis gumman min <3 och hoppas färgen blev lyckad, alltid spännande med färg. Kanske är det färgen jag sett som blev jätte snygg :-D

3 Anonym:

skriven

Oj kom åt skulle skriva kram från mor också

Kommentera här: