oj förlåt mig ..

Ja du vad kan jag säga förutom Oj? Så mycket har hänt på så kort tid, och jag känner att jag inte mår så bra som jag visar utåt att jag kanske gör.. Vissa ser inte alls hur dåligt jag verkligen igentligen mår å andra ser på en gång.. jag vill ju inte att folk ska se att jag mår så dåligt att allt jag helst skulle vilja göra e å sitta i ett hörn och bara tok sobba... :(
Jag vet oxå att jag har varit en väldigt usel vän den senaste tiden, men det e bara för att jag inte ha orkat och lägga på ett "happy face" och för det ber jag om ursäkt för om jag varit grym i attityden. Visst det e ingen ursäkt att säga att man mår dåligt å att det e därför man har varit så elak i attityden men i detta fall e det de! och kan inte du acceptera det då e du inte min vän.

Ja igår vart ju katastrofal kväll och jag önskar den aldrig hänt.. Jag skulle aldrig ha tagit ölen DeTe bjöd på utan jag skulle ha följt med å spelat biljard med grabbarna.. DeTe vill ju så gärna att vi skulle festa då vi inte gjort det på oh gosh.. hur länge som hellst.. och vi ringde och tjatade öronen av min lilla ängel som söt nog kom och tog med sig Krillan tyvärr..... men redan när dem kom så kände jag av en konstig atmosfär av dem båda, och nej det var inte för att jag var onykter och dem var nyktra, men det var som nått låg å i luften som om det var nått som behövdes sägas kändes det som. Tjaa jag kan ju inte tvinga henne och säga vad det är, utan e det nått hon vill säga too my face så gör hon det :) vi e alltid ärliga mot varandra och det e de som e så fantastiskt skönt med henne.. inte bara att hon är under och snäll och charmig etc etc utan för att hon e lite som jag, ärlig och rak :D

Kommentera här: